Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten :thumbdown:

9436161[/snapback]

Who cares. Lite å gjøre med det. Se på det som en fridag.

Skrevet
Folk som snorker og ikke er villige til å gjøre noe med det skulle vært pisket, i hvert fall hvis de holder andre våkne med bråket sitt. Uansett sover man dårlig når man snorker, så alle med mulighet for å løse problemet med et lite inngrep bør gå for det.

9435894[/snapback]

Jeg snorker så det høres ut som en gravemaskin som sliter med å grave opp masse jord. Men jeg sover dritgodt :)

Og ja jeg veit det er et problem for andre, men hadde det vært noen mulighet å få bort snorkingen på så hadde jeg gjort det med engang, men det er det ikke.

Skrevet

jeg irriterer meg dagen derpå viss jeg driti meg ut på fulla. Hater kvinns som tror de er så javla digg selv om de er det, men verre hater kvinns som tror de er digg når de er stygge. Og mest av alt hater de blå indianerene i vegkanten

Skrevet (endret)
Det blir ikke gjort før alle skolene har valgt, vi skal ha i morra :)

9434260[/snapback]

Feil.

http://samfunnsveven.no/resultat/land/landsoversikt.html

9434285[/snapback]

Og resultatene, for KKG i kristiansand, (Kristiansand Katedralskole Gimle) står nå på inforskjermene rundt på K og G bygget. :)

Forbanna over at det dyre infosystemet ikke har støtte for noe mer brukbart på kolonne sia.. TAB kan ikke engang brukes i vinduet man skriver teksten i!

Endret av Caddy
Skrevet
Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten :thumbdown:

9436161[/snapback]

Ååå, jeg hater når det skjer. Spesielt hvis det er noe spesielt som skal skje den dagen

Skrevet (endret)

9436161[/snapback]

Hva har man mødre til? ;)

Endret av Slurt-is
Skrevet

Jeg irriterer meg over at jeg ikke har Visio på PCen min her hjemme. Access, Excel, Groove, InfoPath, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher og Word, ja, men ikke faen om Visio er der nå når jeg faktisk har bruk for det. Jaja, får ta det på jobb i morra da ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...