Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg var og hørte på et high-end lydanlegg forrige uke så blir det kjedelig å komme tilbake til mitt eget "anlegg". Før var jeg tilfreds med det jeg hadde og syntes det låt helt ok, noe det gjør i forhold til pris og størrelse, men nå hører jeg forskjellen og jeg sitter her ennå og småirriterer meg. Jeg har rett og slett blitt kresen. Damn you Hi-Fi Klubben!

Når jeg lukket øynene var det nesten akkurat som om Bob Dylan og Mark Knopfler satt rett foran meg med kassegitaren og spilte...

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

TACOS! Uansett hva du enn gjør, så ender det opp med rot og søl over hele tallarken, hendene, og ansiktet.

 

Ved første bit så kan du banne på at sjellet sprekker på bunn og alt av deressing og salsa osv kommer osene ut...kan jo like så greit bare knuse opp sjellet og mix det til et gryterett!

Lenke til kommentar

Etter at jeg var og hørte på et high-end lydanlegg forrige uke så blir det kjedelig å komme tilbake til mitt eget "anlegg". Før var jeg tilfreds med det jeg hadde og syntes det låt helt ok, noe det gjør i forhold til pris og størrelse, men nå hører jeg forskjellen og jeg sitter her ennå og småirriterer meg. Jeg har rett og slett blitt kresen. Damn you Hi-Fi Klubben!

Når jeg lukket øynene var det nesten akkurat som om Bob Dylan og Mark Knopfler satt rett foran meg med kassegitaren og spilte...

 

 

JO takk, jeg irriterer meg over noe av det samme. I Mars kjøpte jeg ny forsterker, men ikke nye høytalere :/ Jeg har prøvd forsterkeren på et par høytalere som en kompis av meg har, trenger jeg si mer?

 

 

Har visst blitt kresen jeg også :thumbdown:

Lenke til kommentar

at maten i norge bare smaker plastik og kunstig heste bæsj...

 

svenske handel ftw !

 

hva for slags mat er det du spiser da? :hmm:

 

 

kjøper det på rema :)..

 

kjøp deg en pakke "reker i lake " de skjuller plastiken og hunde driten med salt smak.

grandiosa. det eneste som smaker noe er sausen. resten er plastic ( seriøst, kan stekes med plastiken på og smaker det samma)

melken er så vassen at det er skummelt.

 

 

nej æsj... :(

Lenke til kommentar

Etter lang tid fullt av diskusjoner om Twilight er bra eller ikke, kan jeg ikke ha deltatt fordi jeg ikke hadde sett den. Så jeg tenkte den måtte sees. JEG FÅR LYST TIL Å RIVE MINE EGNE FINGRER I STYKKER!!!!

 

Bra film? Ikke helt...

 

at maten i norge bare smaker plastik og kunstig heste bæsj...

 

svenske handel ftw !

 

hva for slags mat er det du spiser da? :hmm:

 

 

kjøper det på rema :)..

 

kjøp deg en pakke "reker i lake " de skjuller plastiken og hunde driten med salt smak.

grandiosa. det eneste som smaker noe er sausen. resten er plastic ( seriøst, kan stekes med plastiken på og smaker det samma)

melken er så vassen at det er skummelt.

 

 

nej æsj... :(

Dette irriterer. Kjøp mat som fungerer før du klager på hele landet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...