Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det innlegget over. Og når de i tillegg ikke klarer å si riktig spiller, som var et faktum flere ganger i Danmark- Kamerun, då blir det for gale. Blandet midtstopperne til Danmark veldig mye, greit de ligner men allikevel :p

Skrevet

FOTBALL SNAKK IRRITERER!

Gleder meg til den nydelige solskinnsfylte dagen fotball-VM og alle andre fotball arrangemanger, inkludert fotball koser seg med evig tortur og brann. (Ifølge religion ihvertfall, er ikke religiøs selv..)

Skrevet

Nei, nå er det like før jeg legger ut Betty for salg. Hun kan ikke drive å furte slik. Stopper mitt i veien, ka er det for noe tull liksom.

Jajaj. Snap Driver blir vel fornøyd $$€$€$€$€$€$€$€$€

Skrevet

Jeg begriper det ikke.

Når man selger feks en bil, så tar man mer enn ett jævla bildet. Er jo det folk ser på før de tar kontakt. Frustrert!! Irriterrtt!!!

Skrevet

Det der var ikke mye britisk aksent, spør du meg. Enten om han prøvde eller ikke. :p

Joda, han prøvde :whistle:

Det var et lite prosjekt jeg hadde helt i starten av 8. klasse :blush:

Skrevet

Hvorfor finnes det så JÆVLA mange dumme FRP'ere? Ja jeg støtter FRP, men jeg støtter ikke Israel = Kommunist. WTF

Må man absolutt støtte israel eller palestina? Jeg støtter hverken noen av dem. Ikke rart at FRP får idiotstempelet når det er så mange dummefolk... jeeez

Skrevet

Er vel bare vi Linux nerder som synes fotball er piss tror jeg :p

Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! ph34r.gif

Skrevet

Jeg har lyst til å være med på "Bilde-Quiz - Gjett filmen!" tråden, men det er jo bare eldgamle svart/hvitt filmer som postes der, som kun særinger ser på. Vurderer å lage min egen tråd, kun filmer etter 1980 som ihvertfall 50 % av Norges befolkning har hørt om

Skrevet

Jeg har lyst til å være med på "Bilde-Quiz - Gjett filmen!" tråden, men det er jo bare eldgamle svart/hvitt filmer som postes der, som kun særinger ser på. Vurderer å lage min egen tråd, kun filmer etter 1980 som ihvertfall 50 % av Norges befolkning har hørt om

*Agrees with Dragen*. Jeg har selv prøvd på det, men har akkurat like lite peiling på de filmene som blir postet der som deg. Ganske frustrerende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...