Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når byrja DVD'ar å bli sponsa av Dr oetker? Fyrte opp district 9 i PCen, og så er det faen meg ein halvtime med reklame både før og etter eg har trykt på play movie. Greitt nok, det er lett å hoppe over med VLC.

Og folk lurer på hvorfor det blir piratkopirt så mye :roll:

Lenke til kommentar

District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen.

 

Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Apropos biler...

 

 

Jeg hater at NRK ALLTID KLASSISK er den kanalen som har best mottak på bilradioen min.

Sannsynligheten for at det sendes en bra sang er proposjonal med at jeg kjrer inn i en tunnell.

Er jo ingen radiokanaler som spiller noe som kan kalles for musikk.. Derfor man har noe som heter CD spiller i bilen :D

Lenke til kommentar

District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen.

 

Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst.

 

 

 

District 9 var en elendig film! Tonnevis av hull i historien og en gjeng med ekkle stereotyper.

 

Det var seriøst en stor skuffelse til å komme fra Peter Jackson!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen.

 

Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst.

 

 

 

District 9 var en elendig film! Tonnevis av hull i historien og en gjeng med ekkle stereotyper.

 

Det var seriøst en stor skuffelse til å komme fra Peter Jackson!

 

 

Ja, fysj. Og det stinkar oppfølgar av slutten. Dette er ein film som faktisk kunne blitt BETRE om det blei laga ein remake om nokre tiår.

 

Konseptet var ein god ide, men dei klarte å fucke det til.

Dette er den første filmen eg har sett som gir meg lyst til å knekke dvd'en. ALDELES ikkje verdt dei 50 kronene eg brukte på den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...