Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Tyskland vant...

Vant hva da?

Streik er så hjernedødt. Hvis de vil ha mer lønn så funker det jo ikke å ikke jobbe. Herregud.

Du må jo skjønne at det legger press på arbeidsgiverne til å endre på lønnsavtalen hvis de ikke har arbeidere! Ingen arbeidere=ingen penger. Og hvis man vet at man taper penger blir man villige til å endre på det.

 

Så jo, streik funker, selv om jeg syns det er en idiotisk løsning.

 

Og tro meg, det er ingen som liker å streike. (Unntatt de få unge som bare ser på det som litt ekstra fritid)

Jeg tullet bare:)

Lenke til kommentar

At Tyskland vant...

Vant hva da?

Streik er så hjernedødt. Hvis de vil ha mer lønn så funker det jo ikke å ikke jobbe. Herregud.

Du må jo skjønne at det legger press på arbeidsgiverne til å endre på lønnsavtalen hvis de ikke har arbeidere! Ingen arbeidere=ingen penger. Og hvis man vet at man taper penger blir man villige til å endre på det.

 

Så jo, streik funker, selv om jeg syns det er en idiotisk løsning.

 

Og tro meg, det er ingen som liker å streike. (Unntatt de få unge som bare ser på det som litt ekstra fritid)

Jeg tullet bare:)

 

Her er man oppdater :new_woot: Eurovision ;)

Lenke til kommentar

Jeg er lei av disse streike-idiotene.

Hvis ikke dere vil frakte posten min, får dere f**n meg godta at streikebryterne gjr det!!!

Det viktigste er at posten min kommer fram!

 

Hvis dere hater streikebrytere, kan dere gjørra jobben sjæl!!!

 

Må jeg vente enda flere dager til jeg kan få bankortet mitt? Har snart sultet i 1 uke nå!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Husker for noen år siden. Drittsekk-lærerne streiket, og truet med å gi elevene vinterkarakterene som standpunkt i stedet for å gi dem deres velfortjente sommerkarakterer som standpunkt.

 

Det er ikke elevenes problem at lærerne er for late til å jobbe.

De skal uansett ha krav på riktige karakterer.

Dette er en gisselsituasjon!

 

 

Folk må gjerne streike, men det må være på den forutsetnng at det på mirakuløst vis IKKE går ut over noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du tror at de som sitter vakt under eksamen er studenter?

Sensorene er ansatte, og må nå ut i streik. Dette fører til at mange studentene ikke får eksamen til avtalt tid, og må derfor bruke ferien sin på å lese.

 

En ting som er irriterende, er mesteparten av studentene i landet. De sitter inne i disse dager og nileser til de grader, fordi de ikke har brukt de siste 10 månedene på studere. Guess what, numbnuts. Hadde dere brukt studietiden til å studere, så hadde dere ikke trengt å stresse sånn nå.

 

En annen ting som irriterer, er studenter som klager over at sosialklienter får mer enn de og at sosialklienter er late idioter som ikke gidder å jobbe. De aller fleste på sosialen har en grunn til å være der. Feil oppdragelse, sinnslidelser som ikke er dekt av trygden, eller rett og slett ikke klarer å få seg jobb i det markedet de bor i av diverse grunner.

Studenter derimot, er direkte late. Dere har ingen grunn til å ikke spe på stipendet eller studielånet med en deltidsjobb. Sosialklienter derimot har ikke lov til å spe på inntekta. Tjener du 500,- på egenhånd, så trekkes 500,- fra livsoppholdet. 100% stilling, eller ingen stilling. Ja, sosialklienter blir faktisk straffet hvis de klarer å få seg deltidsjobb.

 

Dette gjelder også de av oss som klarte å komme seg inn på den nye mirakelkuren til NAV. KVP, eller Kvalifikasjonsprogrammet som det heter. Programmet går ut på å belønne unge NAV-brukere med pensjonspoeng og feriepenger, samt noe høyere stønad, for å jobbe i praksis. Jeg og flere andre i min gruppe hadde jobb i fjor, og tjente dermed opp feriepenger for i år. Nå blir vi trekt i KVP-stønad, fordi vi får pengene vi tjente i fjor. Men dette gjelder visst kun for oss i Lillehammer! De andre KVP-gruppene i Oppland får beholde disse pengene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...