Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Herr Brun, du er klar over at nymph ikke er den eneste jenta på forumet? Vi har faktisk TheMartine også.

Ehh, hæ?

 

Det virket som du stilte spørsmålet til nymph :p

Og jeg gjentar: Ehh, hæ? Jeg skrev "trodde dere jenter likte sånn, nymph" etter at hun klagde på at hun må vise leg hele tiden. Hva har TheMartine med saken å gjøre? Du har jo et titalls andre jenter på forumet, og jeg kjenner en hel del av dem (men verken nymph eller TheMartine), men og så?

 

:blush:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen har svar meg om jeg kan mikse en White Russian uten vodka, altså bare Kalhua, is og melk/fløte.

 

Kan man det?

Nei.

 

Virgin White russian? Neppe.

 

Men tror ikke KGB kommer og stopper deg om du prøver.

Du er klar over at virgin betyr alkoholfri?

 

Fy faen så mange kjendiser som dør? Er det en selvmordspakt eller noe?

Ja, Dennis Hopper ga seg selv smertefull og langvarig prostatakreft for å ta livet sitt. Eh...

Lenke til kommentar

Jeg er lei av disse streike-idiotene.

Hvis ikke dere vil frakte posten min, får dere f**n meg godta at streikebryterne gjr det!!!

Det viktigste er at posten min kommer fram!

 

Hvis dere hater streikebrytere, kan dere gjørra jobben sjæl!!!

Og jeg som trodde at kollektiv straff ikke var lov i Norge. Jeg vil ha varene mine!

Lenke til kommentar

Streik er så hjernedødt. Hvis de vil ha mer lønn så funker det jo ikke å ikke jobbe. Herregud.

Du må jo skjønne at det legger press på arbeidsgiverne til å endre på lønnsavtalen hvis de ikke har arbeidere! Ingen arbeidere=ingen penger. Og hvis man vet at man taper penger blir man villige til å endre på det.

 

Så jo, streik funker, selv om jeg syns det er en idiotisk løsning.

 

Og tro meg, det er ingen som liker å streike. (Unntatt de få unge som bare ser på det som litt ekstra fritid)

Endret av iSimen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...