Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

17. mai er det verste jeg vet, er greit nok at det er norges nasjonaldag og det har jeg.. som sagt ingen problemer med. Problemet mitt er den store blobben av ett 17. mai tog som invaderer alle norges veier som tyskere under 2. verdenskrig, og vekker en opp med tuting fra fløyter osv.

 

Så skal man innom Bergen, der er det totalt kaos. Det er vanskelig å komme seg fram når halvparten av veiene er blokkert av... igjen en tyskerlignende feirende norsk 17. mai blob, og det samme gjelder torget, festplassen osv. der alle er så snill å tute en høylytt irriterende fløyte 2cm fra øret ditt....

 

Nei jeg troller ikke, dette er virkelig irriterende.

 

:whistle: *Awaits flamers* :whistle:

Tok 30 min fra bystsasjonen til torgalmenningen :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ikke et eneste flagg som ikke var norsk i dag.

 

haah hvor var dette hend ?

Bodø. Kun norske flagg. :p

 

hehe:)

hvorfor irritere seg over det da? skal jo bare være norske flag!

Akkurat det irriterte meg ikke. Var et svar til det over. :)

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

10 klassinger som tror de er "kule" fordi de er grønnruss.

 

wat

 

Yep. De er 10 klasseruss som enten er grønn eller oransje. Det er jo like tragisk som svart russ. Det som tar kaka er jo at de har russeknuter og andre diverse greier.

 

En anen ting som irriterer er "Lionsgate" introen i filmer. Den har ikke lyd i noen tilfeller og da skrur jeg opp, enda mer opp og enda litt til så BOOM. Plutselig kommer det lyd fra filmen...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

10 klassinger som tror de er "kule" fordi de er grønnruss.

 

wat

 

Yep. De er 10 klasseruss som enten er grønn eller oransje. Det er jo like tragisk som svart russ. Det som tar kaka er jo at de har russeknuter og andre diverse greier.

 

Hvor i landet skjer dette? Jeg har ihvertfall aldri hørt om det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...