Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hilde:

Sier hvem? Foreldre? Lærere? Hvem reiser du med?

Husk å ta med touch-mobil, da.

Lærarane. Reiser med Hvite Busser. Skal dele buss med ein annan skule, og dei hadde visst lov til å ta med PC. Har lenge trudd det var lov, men no var det plutseleg ikkje lov lenger. Tykkjer det er greit å ha med PC slik at eg kan legge inn litt bilete etterkvart, og slepp å få fullt minnekort, og ikkje minst er det fint at om kameraet blir stjelt forsvinn ikkje absolutt alle bileta. Også fint å kunne halde litt kontakt med folk heime utan å bruke ei formue på meldingar.

Endret av Hilde
Skrevet

Jepp. Ser berre ikkje meininga med regelen, og slike reglar irriterer meg. Det er jo ikkje noko problem for andre om eg har ein PC i bagen? Har ikkje planar om å bruke den på bussen heller, den regelen har Hvite Busser, og den forstår eg.

Skrevet

Vi hadde samme deal, men det gjaldt bare alkohol. Energidrikker fikk vi beskjed om å la være å kjøpe i Polen, men ikke noe mer enn det.

Skrevet

At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler.

Samme her, ble litt overrasket.

Vi har kanskje hatt tre prøver og tre stiler i år, jeg har vært på 5/6, så får jeg varsel… Jaja, får snakke med læreren i morra. Er uansett norsktentamen i morgen (fikk vite det i dag :blush: ), så da bør jeg få karakterer, iaff (Siden brevet sa jeg ikke hadde grunnlag…)
Skrevet

Var noe med taurin- og efedrin-innhold i Red Bull eller lignende, fikk høre at det var stoffer som var lovlige der som kunne sette opp hjerterytmen kunstig eller noe.

Skrevet

Dere er heldige. Jeg gikk adventistskole når jeg var med på Hvite Busser-tur. Vi hadde følgende regler fra start:

• Ingen banning
  • Ingen svineprodukter
  • Ingen storfeprodukter
  • Ingen energidrikker
  • Ingen kaffe
  • Ikke alkohol
  • Ikke tobakk
  • Ikke godteri mellom 23:00 og 16:00

Vi som spiste kjøtt, spiste kyllingbryst med ris eller pommes frites og bearnaisesaus. Hver dag i 14 dager.

Og i Polen så får dere beskjed en plass om å ikke ta bilder. Med mindre dere liker å få 3-4 AK47 rettet mot dere, ikke ta bilder.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...