Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asus har garanti-forsegling på harddisk-bytte! Hvorfor i helvete skulle det være nødvendig?!

Fordi de anser alle andre enn sin egne overbetalte "eksperter" som dumme og lav IQ :hrm:

Skrevet (endret)

Du blir ganske sur når du sitter ørten minutter, skrur opp titalls skruer og lirker opp tastaturet for å møte på "Warranty void if seal is broken".

Endret av Gavekort
Skrevet

Du blir ganske sur når du sitter ørten minutter, skrur opp titalls skruer og lirker opp tastaturet for å møte på "Warranty void if seal is broken".

Merkelig sted å sette det klistremerket. Trodde da det er noe som skulle stå før man egentlig rakk å begynne å ta ting fra hverandre noe særlig i grunn.

Skrevet

En ting som irriterer meg veldig er vegetarianere som på død og liv skal rekruttere alle andre. Jeg liker kjøtt OK!?!Så begynner de med miljøpropagandaen sin om at kjøtt er så jævlig skadelig for miljøet etc. Herregud, jeg konverterer aldri til grøntfòr sålenge det finnes kjøtt i denne verden, skjønn det!

Skrevet

at jeg ikke får loget meg inn for å kontrollere selvangivelsen som jeg enda ikke har mottatt i papirform.

min id virker ikke.

at NRK har gjort at avspilleren for lydopptak tak kosevent skal stare med volumet på 0

Skrevet

Asus har garanti-forsegling på harddisk-bytte! Hvorfor i helvete skulle det være nødvendig?!

Hvem bryr seg om garanti? Du har fortsatt reklamasjon så lenge du ikke selv ødelegger noe.

Skrevet

Jeg blir så forbannet irritert når tre ulike personer har sagt at de skal ringe meg opp igjen, men INGEN har ringt. Man skulle tro de hadde startet et komplott mot meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...