Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folk som ikke har skjønt at Chemtrails er real stuff!

Ja, samme med Discloure Project, kornsirkler og at 9/11 er en inside-job. Jævla ignoranter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den ræva lyden i et dritt dårlig phillips-headset jeg "må" bruke om dagen irriterer noe grenseløst :thumbdown:

Endret av chris
Skrevet (endret)

at jeg klarte å brenne meg på varmeelementene i varmeskapet mens det var på....Faen så varm

+ folk som skriver dialekt

Endret av Estella!
Skrevet (endret)

!!!!!!!111oneoneone

Helt enig. Kan også legge til min irritasjon på folk som tror utropstegn er det samme som punktum.

Endret av MartinF
Skrevet (endret)
folk som skriver dialekt

Viktig å ta igjen, eller hva? :roll:

Jeg irriterer meg over forsøpling.

Og at noen folk skal lage en ny bålplass hver gang de er på tur ute i naturen.

Endret av DemonFudge
Skrevet (endret)
folk som skriver dialekt

Viktig å ta igjen, eller hva? :roll:

Jeg irriterer meg over forsøpling.

min mening..får jeg ikke lov kanskje? tar ikke igjen. du minnet meg bare på hvor irriterende det er...driter vell oppi om jeg ikke har stor bokstav:P noen sover på venstrearmen anyway!!!!!!!!!!!!!!!1111111oneoneoneoneone

Endret av Estella!
Skrevet (endret)

Idioter som står og presser seg inn i trikken når det er 20 andre personer som skal av først. Hva i helvete skjedde med å vente? Hvorfor kan ikke de stå ved -siden- av døra, slik de ikke sperrer for alle som skal av? Jævla møkkafolk.

*edit*

#37 000!

Endret av Slimda
Skrevet (endret)

sorry men kom på en ting...folk som tror de må ha alkohol for å være sosiale....akk...sitter å leser på ett forum

+ det brannsåret jeg whinet om i går begynner å komme veske ut av

Endret av Estella!
Skrevet

Pleier å irritere meg over folk som irriterer seg over pakker i posten. Vel, nå er jeg selv der.

Forbaska tollere som må holde en mindre pakke i et døgn, slik at jeg ikke får den før ute i neste uke.

Skrevet
min mening..får jeg ikke lov kanskje? tar ikke igjen. du minnet meg bare på hvor irriterende det er...driter vell oppi om jeg ikke har stor bokstav:P noen sover på venstrearmen anyway!!!!!!!!!!!!!!!1111111oneoneoneoneone

Irriterer meg at folk har eit slikt forhold til rettskriving.

Vind irriterer meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...