Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Sattern; ^Noob. ;p

Det som irriterer meg med makrell i tomat er at når en først har åpnet den må man ete den kjapt opp ellers råtner hele greia.

Endret av Smågal
Skrevet

Lyden i bilen ble skikkelig forbedret med å sette inn større og kraftigere høyttalere i sidedørene, men nå plages jeg av skrangling i dørene når jeg spiller høyt.. :(

Skrevet
At dørene til bussene her oppe (Tromsø) bråker så jævligt i forhold til bussene i Sandnes/Stavanger området, får småvondt i øret hver gang dørene åpnes :(

Sant, jeg skvatt som faen første dagen jeg kom opp hit. Hjelper heller ikke at det er jævlig kaldt og dørene drar inn kulda. Hater også alle idiotene som stinker på bussen. Pell dere ut!

Skrevet
Hater også alle idiotene som stinker på bussen. Pell dere ut!

Helt enig.

Jeg satt på toget fra kristiansand til stavanger og fyren i setet ved siden av meg stinket.

Det var helt grusomt. Jeg måtte evakuere til kantinevognen. :sick:

Skrevet

Satt på bussen bak en fyr som stinket her om dagen. Det kom ei jente og satte seg ved siden av meg. Da det ble ledig en annen plass byttet hun sete. Sannsynligvis fordi han stinket. Hadde vært litt teit om jeg flyttet etter, men hadde gjort det samme som hun.

Skrevet
Har sp langt funnet 1 stk. sølvsuper 10 - 1 stk. sølvsuper 11 og 2 stk. sølvsuper 12

Jeg vil finne en TR1000/1010 eller TR 2075!

Jeg ville heller funnet noe fra TPA 3000 :p

Skrevet
Det var helt grusomt. Jeg måtte evakuere til kantinevognen. :sick:

Dårlig ånde eller luktet han dritt?

Irriterer meg over at høsten har kommet med høstluften, er en ekkel deprimerende følelse :no:

Skrevet

Ryssdjävlarna irriterar mig. Kommer de hit och ska invadera, så är bannemig jag först på plats med älgstudsaren.

Pang, pang!

Kommunistjävlar.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...