Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Variant av den over her:

Folk som sier "Haahahhaha" og "jeg ler meg ihjel", men når du spør hvorfor så sier de "nei, det sier jeg ikke uansett hvor mye du spør"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FARMVILLE!

ENIG! Først irriterer jeg meg blå siden alle på facebook spiller det, og så tenker jeg "ok lets give it a try" og hva skjer, jo det tar 5 min å laste spillet og så dør jordbærene mine. pure crap

Skrevet
FARMVILLE!

ENIG! Først irriterer jeg meg blå siden alle på facebook spiller det, og så tenker jeg "ok lets give it a try" og hva skjer, jo det tar 5 min å laste spillet og så dør jordbærene mine. pure crap

Også får jeg 100 notifications til dagen om dette spillet samtidig som det fyller opp hele loggen ><

Skrevet
Folk som skrive f.eks "Faen :( " i nicket sitt på msn og når noen spør hva det er så sier de bare "Nei det har ikke du noe med ;) "

+1

Hater at en kamerat har sittet i mange dager å klaget og winet på facebook mnage ganger om dagen om hvor trist og lei seg han er. men hvorfor er så klart hemmelig. SLUTT Å KLAG DA FOR POKKER hvis du ikke har planer om å fortelle hvorfor.

Skrevet

Jeg må lese til naturfagprøva jeg har i morgen. Jeg har drøyet det i hele dag. Jeg burde startet for lenge siden, men det er så mye lettere å slenge seg ned på sofaen foran TV-en.

Skrevet
At Susan Boyle har fått lov til å Covre en av, for meg, verdens beste ballader nemlig Wild Horses av The Rolling Stones.

Hør forskjellen:

Herregud, er det ingen godhet igjen i verden?

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså!

Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese.

Skrevet

At jeg ikke skal få lov til å kjøpe en plate fordi de for***** plateselskapene mener at denne plata ikke skal være tilgjengelig i Norge. Og de klager på at de ikke selger plater og alle laster ned. Noen som har den fjerneste anelse hvorfor man i noen land ikke kan kjøpe/laste ned(lovlig) noen plater?

Skrevet
At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså!

Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese.

Utrolig gørr, spesielt siden det jeg kanskje pugger på ikke blir nevnt i det hele..

Irriterer meg over dårlige lærere

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...