Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over stedet jeg bor, eller

 

Hvordan ville DU reagert?  :w00t:

6263260[/snapback]

 

Du er vell den her inne som har best ting å irritere deg over.

Høres forferdelig ut der du bor.

6263383[/snapback]

 

Jeg synes hvertfall ikke at dette kunne sammenliknes med f.eks at en irriterer seg over at Velkommen-skjermen på Windows ikke midstilles riktig :p

Endret av skyhawk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, her kommer min hat liste..Den vil trolig bli oppdatert...

 

-Hater folk som ikke kan skli på ski/brett, de som absolutt må skli eeevi seint og svinge og ta opp absolutt all plass...

-Hater snowboardere som setter seg ned i løypa

-Hater diverse folk som skal kjøre over hopp, bare for at vi som faktisk skal hoppe må vente på at denne idioten har kjørt over hoppet

-Jeg hater og vente på at dataen min skal Rs'e seg

-Jeg hater folk som skal være to personer på ei gang

-Jeg hater rånere, ikke alle men de med de styggeste sierrane til 500 kr, og med anlegg til det dobbelte, som gir noe usakli gass og bråker som faen, men nesten ikke beveger seg..Samt at de alltid skal gjøre dette etter 12 i ukedagene...

-Jeg hater at musematta mi samler opp så sykt med støv

-Jeg hater lærer som sier "hvis dere jobber bra nå så får dere slippe før", så hvis vi er heldige slipper vi 5 min før.

-Hater og hvordan mod's admin over allt i verden misbruker stillingene sine...Forum og spill

-Hater at han far alltid skal spørre meg om jeg har gjordt leksene

-Hater folk som smatter

-Hater folk som absolutt skal smake/ha en bit av det du har...Og som blir fornerma når du ikke gir dem det

-

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Jeg hater:

 

Utlendinger som har denne mongohomo holdningen sin, som forhåpentligvis er en fase. Det var en gjeng tyrkere på treningssenteret her om dagen, jeg står ved et apperat i pausen som jeg bruker. Plutselig kommer han ene, den styggeste jævelen av dem alle. Jeg står jo rett ved apperatet, og viser at jeg bruker det, men alikevel, så kommer han med sin teite holdning ( jeg digger rap og hiphop, jeg er en ulv i fåreklær holdning) og setter seg på apperatet.

"Unnskyld? jeg bruker dette apperatet" Snakker så forbanna høflig som mulig, for å ikke bli sett på som rasist.

"Jah vell" sier han med en spydig tone, og går vuggene til et annet apperat rett ved. Og rett før jeg skal begynne øvelsene igjen, så begynner denne gutten ( sikkert 17-20 år) og pumpe noe så inn i granskauen, og i tillegg grynte sykt. Bare for å gjøre seg matcho. Slike utlendinger er så forbanna teite, har en i klassen også, han går rundt med kniv og hettegenser med hetta over hodet 24/7, spiller rap og techno på full guffe på sin koss hodetelefon.. Han tar ikke hensyn eller noe, han er så tilbakestående, så og si INGEN liker dunkemusikk (techno, etc.), men neeeeida, det forstår han ikke.

 

Har to kjempe greie kompiser som er utlendinger, han ene er fra Tyrkia og han andre fra Bosnia. Så jeg vet at det er "skikkelige" mennesker fra andre land også, selvfølgelig.

 

-Hater at PC'n min får rommet til høres ut som et maskinrom.

-Hater å ikke få fred fra andre i huset.

-Hater når husrom ikke er lydtette.

-Hater når mødre absolutt må ta med seg babyvogn om morgenen på bussen, dette tar forferdelig tid og plass.

-Hater når eldre tar bussen, tar tid.

 

Vet at de to over her om mødre og eldre tar bussen er igrunn et latterlig utsagn, men det er faktisk irriterende når man er sent ute, og så kommer det mødre eller eldre som gjør transporten tregere, som igjen ender med at man ikke rekker det man skulle. Der og da er det irriterende, men det er jo igrunn min egen skyld: må bare dra tidligere.

 

Jeg hater noe SINNSYKT mye at på radio, tv og sosiale sammenhenger er det så og si KUN rap,hip hop, rythm and blues, pop, techno( dunkemusikk bølja) som spilles. Er det noe rock, så er det noe fra disse MTV musikkvideoene, som foo fighters eller noe sånt 5 strengers med halv gain/fuss spilling. Og når jeg ser hvem som styrer dette, så er det faktisk folk med luft mellom ørene. Jenter som er originalt brunetter, men som har farget håret blondt.. altså, f.eks: Idol deltagerene visuelt. Dette har jeg opplevd på treningssenteret, radio og tv, butikker, mennesker på bussen som spiller ørdedøvende høyt med sine koss-headset.. Og når jeg spør folk tilfeldig i klassen eller noe, så sier alle.. "nei, huff, rap og techno er noe dritt, ensformig skit som hver enkelt idiot kan lage". Nei, vi har feil folk bak rattet, spør du meg.

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar

Jeg hater:

 

-Kvinnfolk, de som ikke har vett og forstand og kjører helt jævlig, sier masse slang og bare er plagsomme. Det finnes greie damer og, ikke misforstå.

-Dumme folk, herregud, det er grenser til idioti, spørre om ting flere ganger, mase, ARGH!

-Gulost. Det heter hvitost, bare få det inn i huet.

-Wannabe-fjortisser, det gjelder de fjortissene som tror de er allverden bare fordi de presterte en vellykka onanering dagen før, og 11-åringene som går rundt og tror de eier folk som er tre år eldre og flere ganger sterkere.

-Røykere, er det mulig, hvordan kan man bli avhengig av den dritten.

-De som tror de røyker, og synes de er kule fordi de lar røyken brenne helt ned til filteret uten å ta et trekk.

-Småsøsken.

-Folk som ikke skjønner seg på PCer og lignende, og spør og maser fordi de ikke klarer å logge seg inn på Hotmail.

-Drittunger.

-Barnslige tenåringer.

-Folk som spiser med munnen åpen, smatter, slafser og sprayer mat ut av kjeften.

-Rasister.

-Lixzm-fjortiser som bruker det oppfunnede "kulingspråket".

-Rap, Rn'B, Pop, hiphop og boyband.

-Idioter ved kassa., som ikke betaler for seg.

-Idioter i kassa som bruker hele dagen på å grave frem en femtiøring og en kvittering.

-Folk som er selvopptatte.

-De som tror at alt er riktig selv om det er så feil som det går an å bli.

-De som ikke kan å/og og de/det reglene, og går på ungdomsskolen.

-Orddeling.

-Positivitetsekstremister, som er så glade at det rett og slett er kvalmt.

-Dårlige argumenter, kom med gode argumenter, eller hold kjeft.

-Morratryne.

-Alt om morgenen.

-Folk som låner penger og ALDRI betaler tilbake.

-De som tror de kan spille gitar og spiller den enkleste versjonen av "Smoke on the Water" i håp om at det imponerer.

-Religionsfanatikere.

-Spyttslikkere.

-Bildeutseender, det er klin umulig å se riktig ut på et bilde.

-Feil ordbruk.

-Masete møkkafolk.

-Bitchete jenter.

-Billige jenter.

-Bortskjemte unger.

-Sippetryner. Spesielt fireåringer!

-De som glemmer å låse døra når dem driter.

-De på leir, som du deler rom med, som absolutt må ha flombelysning når dem sover.

-Folk som snakker sakte og tydelig i telefonen fordi de tror det ikke er forståelig å snakke ordentlig.

-Folk som skriver ordentlig feil.

-Lærere med dårlig ånde.

-Mygg.

-Folk som nynner på dem samme jævla sangen dag etter dag.

-Høye folk som mener at dem er kongen over godt og vondt.

-Folk som skriker lungene ut av kjeften i berg-og-dal baner.

-Jenter som hyler i nedoverbakke.

-Personer som tror de har stått ned verdens vanskeligste bakke på ski, når dem bare har pløyd ned barnebakken osv.

-Dårlige vitser, så dårlige at du faktisk gremmer deg over dem.

 

Jeg gidder ikke mer. Men dæven så godt det her var.

 

Edith: Jeg hater folk som kjører rundt i en defekt rosa Kadett fra 1985 som har et brukbart lydanlegg og tror de er kongen på haugen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

-Hater når mødre absolutt må ta med seg babyvogn om morgenen på bussen, dette tar forferdelig tid og plass.

-Hater når eldre tar bussen, tar tid.

 

Vet at de to over her om mødre og eldre tar bussen er igrunn et latterlig utsagn, men det er faktisk irriterende når man er sent ute, og så kommer det mødre eller eldre som gjør transporten tregere, som igjen ender med at man ikke rekker det man skulle. Der og da er det irriterende, men det er jo igrunn min egen skyld: må bare dra tidligere.

6264005[/snapback]

Det er ille nok at de tar opp sånn omtrent ti ganger så mye plass som et vanlig menneske med vogna si, men de SLIPPER å betale for skiten, og i tillegg FORVENTER de at en eller annen stakkar skal hjelpe dem opp og inn med faenskapet (som veier ca. 1,5 kg) slik at de skal få det så lett som mulig til tross for at de har driti på draget og videreført møkkagenene sine. De skulle faen sylte meg betalt ekstra, det må man med bikkjer.

Man kan ikke klandre gamlingene for at de er treige, men faen heller, de kan vel ta taxi.

 

Jeg for min del hater når man tar bussen til jobb og er litt seint ute, også er det selvfølgelig akkurat den dagen hvor det står en jævla idiot på hvert forpulte busstopp og skal på. Og er det ingen på et busstopp så kan du ta deg faen på at en eller annen stut har bestemt seg for å gå av. Spesielt digg på melkeruta utover mot Nesttun og Fana, der det er sånn omtrent dobbelt så mange bussholdeplasser som det hadde trengt å være.

Lenke til kommentar

Liker ikke ordet Gulost (hvis det er et ord, men det burde ikke brukes)

Liker ikke å stå opp.

Liker ikke religiøse folk (sorry).

Liker ikke sossiser (få dere jobb!)

Liker ikke Windows, eller Microsoft i det store og hele.

Liker ikke trådløse nettverk.

Liker ikke folk som "flasher" med sin overlegene selvtillit.

Liker ikke SO5

Liker ikke dyr, untatt katten vår.

Liker ikke og skrive på forum hva jeg ikke liker.

Liker ikke fjorten-tegns regelen.

Liker ikke tre-ords regelen.

Liker ikke fremmedspråk.

Liker ikke dårlige bilde.

Liker ikke tomme batteri.

Liker ikke Strømbrudd.

Liker ikke Monet (http://monet.no)

Liker ikke å være søvnløs.

Liker ikke dårlige eksamensoppgaver.

Liker ikke gulost.

Liker ikke gulost.

Liker ikke gulost.

Liker ikke gulost.

Liker ikke gulost.

Liker ikke popups.

Liker ikke spam.

Liker ikke hotmail.

Liker ikke Bill Gates.

Liker ikke Bush.

Liker ikke hull i veien.

Liker ikke ....

....etc.

Lenke til kommentar

*alt han skrev*

6264159[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig :thumbup:

6266940[/snapback]

 

Nemlig, og jeg skal legge til litt.

 

-Overvektige personer som sitter å spiser med dårlige manerer på McDonalds og lignende. De gjør bare egen jævlighet verre.

-Folk som tuter i trafikkork. Det hjelper ikke!

-Folk som bryter avtaler.

-Reality TV.

-Dyreplaging.

-Elendige spill. Oftest 123spill osv.

-Mote.

-Terror.

-Adam Sandler.

-Røkt, kokt eller tørka fisk.

-Error-lyden på dataen.

-Virus. Datavirus og sykdom.

-Matforgiftning.

-Streik. Ikke lærerstreik :p

-De sjuklingene som ikke holder seg for kjeften når dem nyser og hoster.

-Runescape.

-Ting som jeg ikke skjønner dritten av. Interiørdesign og sånt :whistle:

-Skriveleif.

 

Jeg orker ikke mer nå, men det kommer nok oppdateringer.

Lenke til kommentar

- Folk som ikke klarer å lukke kjeften når de spiser.

- Folk som sier hvitost, hvorfor i helvete kan ikke hvitostingene bare innse at osten er gul, evt. bestille time hos optikkeren? :w00t:

- Folk som ikke er ærlige med seg selv, og bastant hevder at sin egen løgn er sann, selv om de vet at den ikke er det (noen eksempler: hvitostinger, fanboys, og CS-fjortisser).

- At fotball avbryter interessante TV-serier, det er ikke farlig om en kamp som er helt lik andre kamper utsettes med noen timer.

- Folk som sier 'kuer'.

- Folk som sier 'et' hamster.

- At folk på dette forumet har så negative holdninger til piratkopiering.

- Folk som ikke kan tenke selv.

Lenke til kommentar

Jeg hater:

 

Folk som griner, jeg hater den lyden de lager.

Virkelig dumme folk

Folk som alltid skal være glade

Gladkristne

Religion

Varme (jeg er nesten alltid varm, uansett)

Rydde

Folk som trur de vet hva som er best for meg

Lagg

Stå opp tidlig

At jeg har vanskligheter for å styre meg når jeg drikker, men det skal jeg fikse

Fjortisser, selvfølgelig

At jeg skal på sesjon i morra

 

Det er alt jeg kommer på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...