Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har stor, dyptliggende kvise på skulderen som gjør jævlig vondt. Kan ikke fordra slikt.

 

Hadde en på øreflippen for litt siden (så den ikke, men kjente den som en stur kul på øret), så pressa jeg hardt til det kom ut noe gugge/saft. Den ble litt mindre, og noen dager senere borte. Men den var ikke rød (umoden), den bare satt langt inne.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hvor ofte har dere egentlig fått høre "jævla hviting" av noen? Det er ikke noe vanlig skjellsord, akkurat.

 

Du er vel langt unna fra Oslo, du? Her kryr det full av utlendinger som skriker "jævla potet/hviting/bleikfis/lik", uten at noen reagerer. Men så fort vi sier noe "I klassen min er det en neger gutt, han er veldig dyktig og flink", da blir vi anklaget for rasisme. LOGISK?!?

 

 

ARGH!

Lenke til kommentar

Fjortissgjeng med 4 - 5 jenter som tar bilder med hvert sitt kamera og legger ut nye bilder hver eneste dag. Helt uinteressante. Er egentlig lei fjortissjenter generellt. 16 år gamle, og likevel er det viktigste hvordan de framstår på facebook i tillegg til at de synes det er kjempegøy å skape drama. Den som sa at jenter er mer moden enn menn tok jammen feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...