Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

 

...except for one rare circumstance--when a spider egg sac hatches indoors. At that point, you can have hundreds of microscopic spiders, a millimeter long or less, leaping into the air in a short time span (under an hour total) and trying to ride the air currents to freedom.

 

 

Irriterer meg over at jeg forsov meg i natt! Sikkert fordi jeg har spist så mange etterkopper i natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint med én vekkerklokke for meg så lenge jeg skyver den langt under senga så jeg faktisk må krabbe ned og få tak i den for å stoppe den. Da har jeg vanligvis våknet før jeg får tak i den.

 

Og i samme gate irriterer det meg at jeg har problemer med å få sove når jeg legger meg, men bruker en evighet på å stå opp igjen om morgenen...

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

At jeg i en samtale der en person spurte om en plass i en hybel jeg leier ut, trodde hun var en jeg snakket med tidligere og nærmest sa hun kunne flytte inn på flekken. Jeg fant det ut ca midtveis ut i samtalen at det ikke var samme person, men da ble det for flaut å innrømme feilen. Klarte dog å snakke meg ut av forpliktelsen, men men.

 

Jeg er ubrukelig når det kommer til kommunikasjon.

Lenke til kommentar
At arbeidsplassen min, som egentli skulle lønne meg rundt 12 tusen denne måneden, har trekt 10 tusen fra det, grunnet dem tror eg skal ha 6 uker ferie i sommer -.-

skal bare ha 3.

Er lærling.

 

Klart de tror det, når du ikke har gitt beskjed om noe annet.

 

Og jeg regner med at de har trukket deg for 5 uker, ikke 6 ;) (for mange står det 30 dager, for disse regnes 6 dager som en uke, ergo 5 uker)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...