Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier bare å spørre om jeg kan sitte der hvis det er en sekk i veien.

 

Irriterer meg over de som ikke vil gå bak i bussen, de står i midtgangen og blokkerer for alle andre >.<

NETTOPP! Hender ofte jeg må presse meg forbi en flokk for å komme flere tomme seter som er bak i bussen. Altså får jeg to seter for meg selv...

 

IrriTerer Meg Over Folk Som SkriVer SliK, Ja, VeT FOlk Har SkreVet Om DeT Før, Men Synes Det ForTjenTe En PosT Til.

Lenke til kommentar
Pleier bare å spørre om jeg kan sitte der hvis det er en sekk i veien.

 

Irriterer meg over de som ikke vil gå bak i bussen, de står i midtgangen og blokkerer for alle andre >.<

NETTOPP! Hender ofte jeg må presse meg forbi en flokk for å komme flere tomme seter som er bak i bussen. Altså får jeg to seter for meg selv...

 

IrriTerer Meg Over Folk Som SkriVer SliK, Ja, VeT FOlk Har SkreVet Om DeT Før, Men Synes Det ForTjenTe En PosT Til.

på min gamle laptop hadde jeg det problemet. det var ikke ønsket fra min side,men tastaturet levde sitt eget lille liv og gjorde at bokstavene endret størrelse i rykk og napp. opplevde selv at forskjellige skrifttyper forekom blant annet.

 

hehehe.......den pc'n var full av svart magi,rettere sagt ustanselig mengde med virus som herjet;P

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Irriterer meg GRENSELØST over to venner på skolen, de skal absolutt henge over meg og se hva jeg driver med på PCEN. Og siden de ikke er like smart på teknologiske ting som meg (ikke meningen å skryte) må jeg forklare dem hva det og det betyr og hva det og det er.

ARG blir så sur :realmad:

Lenke til kommentar
Jeg blir forbannet av å se 10-12 åringer som henger rundt på nettet med sine ''OMG SE PÅ PROFILEN MIN DEN ER SÅÅ BRAAA!!!! xD SE DEN DA!!! xD''

 

Jeg kjenner det river i hvert fiber i kroppen, og dere aner ikke hvor mye selvkontroll det tok bare for å skrive det der

Hvorfor er du der de er?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Jeg blir forbannet av å se 10-12 åringer som henger rundt på nettet med sine ''OMG SE PÅ PROFILEN MIN DEN ER SÅÅ BRAAA!!!! xD SE DEN DA!!! xD''

 

Jeg kjenner det river i hvert fiber i kroppen, og dere aner ikke hvor mye selvkontroll det tok bare for å skrive det der

Hvorfor er du der de er?

 

*nevermind*

Endret av co2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...