Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikke gitt at man får fanget fult av gryn.du tjener ikke dårlig,men du behøver ikke å bli styrtrik nei.men hardt arbeid lønner seg alltid.

 

PS:for dem som lurer over hvor mye jeg leser,så sitter jeg som regel med en bok på fanget og leser mens jeg skriver her på forumet.

 

Det hjelper nok ingen verdens ting mot eksamensangsten din, men du kan trøste deg med at på medisinstudiet har du ikke karakterpresset å kjempe mot. Står du, så står du, og du kan utvikle deg hele livet uansett.

 

Med mindre du satser på USMLE og USA selvfølgelig.

 

Jeg starter også å grue meg til eksamen et par måneder i forveien. Er ikke særlig koselig, nei!

 

Edit: Å faen, du studerer juss. Jeg var litt for rask i svingene der. Da skjønner jeg det faktisk.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Skjedde noe innmari teit noe i går. Skulle reise meg opp av sengen for å ta noe å drikke. Etter at jeg har gått noen skritt blir jeg skikkelig svimmel og alt svartnet, før jeg kom til meg selv litt senere. Falt over en varmeovn og noe greier, og slo meg fordervet. Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove på evigheter, så er skikkelig trøtt nå, og kom meg ikke opp tidsnok til skola. :/

Lenke til kommentar
Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

 

 

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

 

Et lite utsnitt av et innlegg fra en tråd som omhandlet "dine kuleste anmerkninger på skolen" eller noe lignende. Fy faen så sint jeg kjenner at jeg blir.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...