Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk med fiktive mellomnavn på facebook

 

Line pussyface .... wtf?

Tor faen ....

 

Barnslig gitt...

 

 

Hehe, syns pokerface er et søtt mellomnavn jeg.

Det artige er at de jeg har på min venneliste med "mellomnavn" er over tyve. Altså voksne mennesker :!:

ooOOoo, se på oss, vi er så voksne :tease:

Lenke til kommentar

jeg hater dene jævla skola

jeg hater lærene

jeg hater di som kaster snøbaler på meg

jeg vil ta hevn !!!!!!!!!!!!!!!! og jeg veit osen

for faen jævla dritt skole jeg går på bare idioter jeg hater en som heter mats i klassen min jeg går på årepen skole årepen skole er en facking shitt

Lenke til kommentar

JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen

jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg

jeg HATER NERDER

JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV

JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST

Lenke til kommentar
JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen

jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg

jeg HATER NERDER

JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV

JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST

 

Hater nerder? Da har du skrevet inn feil URL.

 

 

super2277: Take a chill-pill. :ohmy:

 

Eg trur du er på feil tråd om du vil at folk skal slappe av, det er lett å bli hysterisk.

 

 

 

OT: Eg irriterer meg over at kulden gir meg tørre hender, lepper osv. I tillegg til at jeg får pustevansker når det er tørr luft (Hmm... Kanskje nokko eg burde skrive i Helse-delen av forumet)

Lenke til kommentar

JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen

jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg

JEG HATER FOLK SOM YPPER SEG SÅ JÆVLIG

JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV

JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST

 

 

 

JEG HATER FOLK SOM SKAL MASE SÅ JÆVLIG

Lenke til kommentar
ooOOoo, se på oss, vi er så voksne :tease:

Jeg er på størrelse med en tolvåring, energi som en kåt fjortis på speed, tar ikke ting så veldig seriøst, og er verdensmester.

Nesten en kontaktannonse dette. Hei. Skal vi bli kjent?

 

Nei, jeg er ikke mye voksen til tider, og takk gud for det :tease:

 

 

 

 

det er seriøst

Lenke til kommentar
Hvor mye er det for tampong/bind?

 

Hva har det med saken å gjøre? at barberblader burde være like billig som tamponger og bind, hvis ikke blir det urettferdig?

 

Vi jenter barberer oss ofte mye mer enn dere gutter. Dere har jo bare en liten del av ansiktet som skal barberes ;)

 

Og jeg føler meg ikke spesielt voksen fordi om jeg synes det er pittelitt barnslig av folk på 26 å kalle seg Thomas Fuckface Olsen , eller jenter på 23 å kalle seg Linn Finkløft Solem

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...