Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over motherfuckings elkjøp! Den ligner en butikk som skal legges ned! Ikke en fuckings ansatt som står og hjelper de 8 personene som står i kø. Og så er de ribbet for varer. Er ikke noe poeng å gå der når man vet at det ikke er noe varer der! De har aldri noe inne jo!

En ting er sikkert: De har ikke xboxer uansett hva man sier. De idiotene er helt tomme og klarer faen meg ikke en gang å bestille de når man ber om en!!!'

Lenke til kommentar

At noen har vært i utlandet , bestilt hotell i mitt navn og bodd der som meg!

 

Hvordan jeg vet det ? jo jeg fikk en mail fra hotellet om at jeg hadde bestilt en hotellpakke , og at jeg hadde interesse av å komme der igjen. de hadde prøvd å ringe meg men ikke fått kontakt. sikkert blitt brukt falskt nummer men ikke email adresse. haha sier jeg bare . det værste er at jeg tror jeg vet hvem det er !

Lenke til kommentar
Sa sorry for det idag, og da sa han at han ikke husket en drit. Foralte han om det som hadde skjedd, og han tilga meg og var jævlig lei seg for at han hadde prøvd seg på damen min... Tilga han og :)

Du skulle sagt at det absolutt ikke var noe å unnskylde seg for, selvfølgelig under riktige(feil) omstendigheter så kan "du er søt" være ett forsøk på å legge ann på henne, men djizes mann.

 

Ting som irriterer grenseløst ; Noe alà det som står ovenfor, kjærester til folk jeg har kjent lenge som rager bare jeg ser på min venninne, som nå er deres kjæreste, og forteller til sine venner at jeg legger ann på deres kjæreste, så jeg blir framstilt som en desp kar som kun prøver seg på damene til folk : p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...