Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

bare litt over 3 måneder til eksamen ved uio. føler meg kvalm bare ved tanken på disse 2 helvettesdagene med stressnivå 10,skriving til krampen tar deg og den knusende følelsen av at du dreit deg ut før du skal opp på nytt i eksamensdag nr.2. da er det samme prosedyre omigjen.

 

Og om 5 år blir du å sitte med ræva full av gryn. Hardt arbeid lønner seg alltid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare litt over 3 måneder til eksamen ved uio. føler meg kvalm bare ved tanken på disse 2 helvettesdagene med stressnivå 10,skriving til krampen tar deg og den knusende følelsen av at du dreit deg ut før du skal opp på nytt i eksamensdag nr.2. da er det samme prosedyre omigjen.

 

Og om 5 år blir du å sitte med ræva full av gryn. Hardt arbeid lønner seg alltid.

det er ikke gitt at man får fanget fult av gryn.du tjener ikke dårlig,men du behøver ikke å bli styrtrik nei.men hardt arbeid lønner seg alltid.

 

PS:for dem som lurer over hvor mye jeg leser,så sitter jeg som regel med en bok på fanget og leser mens jeg skriver her på forumet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Blir så jævlig sur på meg sjøl idag! Holder på med en fantastisk dame som eg kan stole helt på, men allikevel er er jævlig redd for at hun er utro eller noe mot meg nå når hun er i byen for å være med en kompis som trenger hjelp no, alt går til helvette med han. Jeg kjenner han ikke, men han har til rykte å være litt gal.. HERREGUD!! Kan stole helt på dama, så skjønner ikke hvorfor eg e er så nervøs :nei: Skjønner godt at han trenger å snakke med hun. HELVETTE!

Lenke til kommentar
Blir så jævlig sur på meg sjøl idag! Holder på med en fantastisk dame som eg kan stole helt på, men allikevel er er jævlig redd for at hun er utro eller noe mot meg nå når hun er i byen for å være med en kompis som trenger hjelp no, alt går til helvette med han. Jeg kjenner han ikke, men han har til rykte å være litt gal.. HERREGUD!! Kan stole helt på dama, så skjønner ikke hvorfor eg e er så nervøs :nei: Skjønner godt at han trenger å snakke med hun. HELVETTE!

alle er litt paranoide iblant.

Lenke til kommentar
At jeg har nazilærere i både matte og fransk som gjør skoletimene til en ren pinsel. (Nevnte personer går under navnene Lenin og Stalin)

 

Ja, jeg vet at både Lenin of Stalin var russere, og ikke egentli nazister.

 

Diktatorer er kanskje mer passende, når du sier det sånn? :p

 

Jeg er i akkurat samme båt som deg :(

 

Mange som er i samme båt som oss. Skjønner ikke en dritt av hjernen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...