Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah.

Som da han ene jeg bor med kobla til en range-booster for å få nett på rommet sitt.

Fyren konfiskerte den såkalte "destroyeren". Sa den ødela Internett -_-

Felles straff: Uten nett i to uker.

Hvem er det han tror han er? eier han nettet elns?

Hvorfor bestiller dere ikke deres egen nettlinje? det hadde uten tvil jeg gjort.

Gjort noe skikkelig faenskap på routeren når den nye linja kommer, og fortelle duden at dere har sitta på deres egen linje og ikke rørt hans =P

Denne karen virker som en dritt som bare er ute etter å provosere.

Lenke til kommentar
*facepalm*

Blir så oppgitt.

 

Hastigheta er helt fin, men når det går fra routeren og ut til oss eller ut på nett, så har vi 4-500 ms.

Brukte evig lang tid bare på å pinge uio, og tracerouten tok jo tre ganger så lang tid

Og han forstår ingenting når vi snakker om det og bare rister på hodet og mumler og går ... :|

Herregud for en fjott. Virus er liksom svaret på alt? Sånne fyrer fortjener "lettvint bortforklaring"-medaljen.

Yeah.

Som da han ene jeg bor med kobla til en range-booster for å få nett på rommet sitt.

Fyren konfiskerte den såkalte "destroyeren". Sa den ødela Internett -_-

Felles straff: Uten nett i to uker.

Fy faen, for en fryktelig dust, har du vurdert å kjøpe eget utstyr/linje? En eller annen gang må forandringer skje i ditt liv.

Lenke til kommentar
*facepalm*

Blir så oppgitt.

 

Hastigheta er helt fin, men når det går fra routeren og ut til oss eller ut på nett, så har vi 4-500 ms.

Brukte evig lang tid bare på å pinge uio, og tracerouten tok jo tre ganger så lang tid

Og han forstår ingenting når vi snakker om det og bare rister på hodet og mumler og går ... :|

Herregud for en fjott. Virus er liksom svaret på alt? Sånne fyrer fortjener "lettvint bortforklaring"-medaljen.

Yeah.

Som da han ene jeg bor med kobla til en range-booster for å få nett på rommet sitt.

Fyren konfiskerte den såkalte "destroyeren". Sa den ødela Internett -_-

Felles straff: Uten nett i to uker.

Fy faen, for en fryktelig dust, har du vurdert å kjøpe eget utstyr/linje? En eller annen gang må forandringer skje i ditt liv.

Vi har vurdert det ja, men frykter han kommer til å konfiskere det.

Lenke til kommentar

for*ulte ekser!

skulle aldri ha dratt ut på byen så nesten-kjæresten min møtte eksen sin!!!

har så lyst å drepe han stygge ***

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

ja da.. jeg er så snill og god mot deg. jeg gjør alt for at du skal ha det koslig og hyggelig. aldri gjort deg noe vondt på noen som helst måte.

du var så utrolig glad i meg, aldri vært så glad i noen andre før(HAHAHAHA)

MEN NEEEEI DAAA!! gi eksen din en ekstra sjangse du! ikke tenk på meg. jeg er jo tross alt bare en idiot.

 

IRRITERENDE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...