Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Hater den dammen i nugattiboksen når du åpner den, mister matlysten med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irritere meg over den foldhesten av en mat og helse-lærer vi har. Hun er så tverrsynt og ser ikke alt det vi gjør. Og så er hun sånn at om hun bestemmer seg for å hate deg så er hun for jævlig mot deg hele tiden og gir deg elendig utgangskarakter.

Skrevet

Spurte om han ville slette avataren sin og respektere brukere litt mer..

Han svarte. NEI JEG VIL IKKE, DET ER EN VELDIG FIN AVATAR OG JEG LIKER DEN

Også spurte han meg om alderen min osv for å si at jeg er fjortis...

Skrevet

Irriterer meg grønn over døgnrytmen min eller mangelen på den.

Jeg sovner når jeg blir trett og sover til jeg våkner og ikke er trett mer. Ulempen med det er at jeg ofte sovner på ettermiddagen og sover i 5-6 timer og så er natta fucked :p

Skrevet (endret)
det er ikke gitt at man får fanget fult av gryn.du tjener ikke dårlig,men du behøver ikke å bli styrtrik nei.men hardt arbeid lønner seg alltid.

PS:for dem som lurer over hvor mye jeg leser,så sitter jeg som regel med en bok på fanget og leser mens jeg skriver her på forumet.

Det hjelper nok ingen verdens ting mot eksamensangsten din, men du kan trøste deg med at på medisinstudiet har du ikke karakterpresset å kjempe mot. Står du, så står du, og du kan utvikle deg hele livet uansett.

Med mindre du satser på USMLE og USA selvfølgelig.

Jeg starter også å grue meg til eksamen et par måneder i forveien. Er ikke særlig koselig, nei!

Edit: Å faen, du studerer juss. Jeg var litt for rask i svingene der. Da skjønner jeg det faktisk.

Endret av Quicko
Skrevet

Skjedde noe innmari teit noe i går. Skulle reise meg opp av sengen for å ta noe å drikke. Etter at jeg har gått noen skritt blir jeg skikkelig svimmel og alt svartnet, før jeg kom til meg selv litt senere. Falt over en varmeovn og noe greier, og slo meg fordervet. Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove på evigheter, så er skikkelig trøtt nå, og kom meg ikke opp tidsnok til skola. :/

Skrevet

Hvorfor i faen kan ikke gadgets på skrivebordet i Vista holde seg i ro?! Hver gang jeg logger inn/rebooter så har de forskjøvet seg litt til venstre :angry:

Skrevet
Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

Et lite utsnitt av et innlegg fra en tråd som omhandlet "dine kuleste anmerkninger på skolen" eller noe lignende. Fy faen så sint jeg kjenner at jeg blir.

Skrevet (endret)

Hehe, syns pokerface er et søtt mellomnavn jeg.

Det artige er at de jeg har på min venneliste med "mellomnavn" er over tyve. Altså voksne mennesker :!:

Endret av Turtlis
Skrevet (endret)

Hva? Prisøkning på barberblad og? Er vel like før halve norge går rundt og ser ut som hoboer

Endret av imapwnu
Skrevet
Hva? Prisøkning på barberblad og? Er vel like før halve norge går rundt og ser ut som hoboer

Det skjedde strengt tatt før økningen i pris på barberblader.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...