Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mekanisk markør er en type markør som betyr at du må trykke på avtrekkeren for å skyte et og et skudd.

 

Med elektrisk så har du et board inni markøren som gjør at du for eksempel kan skyte full automatisk, ved å holde inne fingeren så skyter du feks 20ball i sekundet, eller forskjellige turneringsmoduser som PSP, Millennium som er egnet for PSP og Millennium turneringer. Da vil den være låst til f.eks 13,5 baller i sekundet etter turneringsreglene.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja, bruker ikke skjermen særlig mye, mest til å skjekke mange baller jeg har skutt osv, men jeg synes det er en tøff liten add til markøren. :)

 

Vet DM12 er en annen type markør. Etter å ha tunet Ego'en er den utrolig stille. Luften har ikke mye å si da jeg alltid har tilgang til det, ellers får jeg mange pods av en full tank.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Skulle likt å kjøpt nytt board samt repair-kit til GEOen min. Noen butikker i norge som har dette? Er snakk om den første versjonen. :)

 

Er vel et slikt repair-kit jeg trenger: http://www.paintball...lete-spares-kit

 

 

 

Og muligens et slikt brett?: http://www.paintballnorge.no/products/seveth-element-ego-0708-kort

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, trenger ikke å kjøpe ny markør, spiller opptil 5 ganger i året, og med det sagt, så trenger jeg en hjelm som ikke dugger. Med den jeg har nå, så dugger den så mye at jeg ikke kan se noe, og det er bare etter 5 min med spilling.

Jeg har et ganske lite hode, og skal (Forhåpentligvis) bare kjøpe hjelm en gang.

Er Dye i4 en god maske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...