Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok, var å spillte reball i går, og tengte jeg skulle rengjøre/smøre min Invert mini som vanlig.

Jeg tok av skruen bak for å så dra ut bolten(?), men bolten satt litt fast, noe den gjør av og til så jeg stakk fingeren min inn forran markøren for å pressen den ut, hørte et smell (var vist gass i markøren) så var den plutselig ferdig tatt ut.

Vel, alle deler så hele og fine ut og fingrene mine var det ingen skader på så tengte ikke mer over det.

Vel, jeg renset og smørte disse delene. (fjæra, tingen utenpå, og tingen man stiller trykket på.

Så skal jeg setter nn fjæra + den tingen som skal være utenpå fjæra og så den ytterste tingen som man stiller trykket på.

Men får av en eller annen grunn ikke denne helt inn, den stopper rundt 7mm før den er inne.

 

Noen forslag?

Legger ved biler:

 

9gTTyl.jpg

piSwzl.jpg

PoZBll.jpg

W8Xcrl.jpg

EvebAl.jpg

Dette er så langt jeg får den inn:

3zU21l.jpg

Q3IRzl.jpg

Lenke til kommentar

Å trykke på avtrekkeren samtidig har ikke noe effekt da den er elletrisk. ;)

 

Nei, det som virker så rart er at jeg ikke ser noenting som er i veien, (som på bildene), jeg kan ikke skjønne hvorfor den ikke går inn

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Jeg driver å bygger sammen et magasin igjen, etter å fått med litt ekstra i en brukthandel via splat.

Eneste problemet er at pbstore.no ikke klarer å legge med det som skal i pakken jeg bestilte, så jeg mangler deler.

 

Nå blir det ikke så jeg får spilt noe i påsken uansett, da jeg reiser bort på ferie i stedet, men det er irriterende at det ikke er mulig å faktisk følge en plukkeliste.

Og svarer så klart ikke på mail. Må nesten prøve å ringe dem i morgen. Har blitt for vant med servicen til div usa butikker, men tenkte jeg skulle kjøpe norskt å få det kjapt.

 

Lærer vel kanskje av sine feil til senere bestillinger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lovlig hastighet er vel 300 ft per sekund, noe som tilsvarer 329 km/t (ihht mitt google søk).

Men det er teknisk mulig å stille dem langt høyere en dette, men det anbefales ikke å gjøre under spill da det kan skade motstanderne, glasset i maskene er ikke beregnet til å tåle mer (selv om dem sikkert har en ganske god margin).

 

spilte med 320-330 en gang jeg glemte å måle, men har også hørt om folk som har spilt med 4-500fps

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Lovlig hastighet er vel 300 ft per sekund, noe som tilsvarer 329 km/t (ihht mitt google søk).

Men det er teknisk mulig å stille dem langt høyere en dette, men det anbefales ikke å gjøre under spill da det kan skade motstanderne, glasset i maskene er ikke beregnet til å tåle mer (selv om dem sikkert har en ganske god margin).

 

spilte med 320-330 en gang jeg glemte å måle, men har også hørt om folk som har spilt med 4-500fps

 

Alle seriøse steder man spiller paintball vil bortvise deg ifra banen om du spiller med mer enn 300fps på markøren.

Dette er fordi f.eks glassene i maskene ikke nødvendigvis tåler noe spesielt mye over 300.

Personskader er også noe man kan oppleve med veldig høy fps, sikkert gøy å vise frem battlescars, men det hjelper ikke sporten på en flekk at folk som har lekt seg i skogen med markører på 500fps mister et øye eller hørselen på ene øret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hensikten var mest at det er ulovlig å spille mer mer enn 300fps på alle seriøse steder. Og at det kan få alvorlige følger.

Når jeg nå har fått sovet litt, og leser innlegget ditt på nytt, så har du mer eller mindre skrevet det samme, bare på en annen måte.

 

Så ja, innlegget mitt ble noe dobbelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...