Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg: Må ha luft på tanken. Kan ikke ha co2, har ikke sted å fylle på det. Og hører at luft er best. :)

 

Har også, som i linken jeg linket opp til tidligere, sett mye på "Tango One", av tippmann. Har lest litt andmeldelser av den, og den virker jo ålreit den? :)

Endret av Hermetisk
Lenke til kommentar

Flott at du tenker å begynne med paintball! :)

 

Hva tenker du å spille? Speedball (på bane, ganske raskt spill), eller woodsball/scenario (i skog/skog med effekter osv, sakte spill.)

 

Disse markørene anbefaler jeg om du skal spille i skog eller på bane.

 

HVIS du kan/vil strekke deg en del over 2000,- så anbefaler jeg denne pakken fra PbGear.no: http://www.pbgear.no...?id_product=503

Her får du elektrisk markør OG elektrisk magasin.

 

Men hvis du har tenkt å spille for det meste i skog har du dennd pakken som er billigere: http://www.pbgear.no...?id_product=793

 

Hatt noen erfaringer med den andre der? :)

Lenke til kommentar

Trenger litt mer hjelp. Har begynt å snakke med noen kompiser, og vi har planer om å slenge inn litt penger hver for å kjøpe en dykkerflaske slik at vi kan fylle på når vi går tomme får luft når vi spiller i skogen. Lurer på hvor mye det koster med en grei, evt. brukt dykkerflaske? Vet at de må trykktestes hvis de har stått en stund. Men bare lurer, takk!

Lenke til kommentar

Koster vel noe rundt tusenlappen og oppover. :)

Må også huske fyllestasjon. En 200bar fyllestasjon koster rundt 500-600,- mens en 300bar ligger på rundt 800-900,-.

 

Koster en dykkerflaske 1000,- kr? Kan du isåfall linke til flasken?

Også, noen som vet om noen klubber/personer som driver med paintball hvor de lar 14-åringer være med? :) Takk for raske svar! ;)

Lenke til kommentar

Bor du i Bergen da? Har også sett at de fleste klubber rundt omkring i Norge har 18 årsgrense, men skal sjekke dem ut! :)

 

Kan du sendte linken til gruppa på Facebook? Finner den ikke. Bare link til siden her! :)

 

Jepp, bor i Bergen. :)

 

Paintball Bergen

ALFA TEAM Paintball

 

 

PS. Hvis du kjøper fyllestasjonen som Evelen! tipser til over her så pass på at tanken har KLO kobling. Mange tanker har såkalt DIN kobling, og en klokobling fyllestasjon vil IKKE passe på den.

Lenke til kommentar

Bor du i Bergen da? Har også sett at de fleste klubber rundt omkring i Norge har 18 årsgrense, men skal sjekke dem ut! :)

 

Kan du sendte linken til gruppa på Facebook? Finner den ikke. Bare link til siden her! :)

 

Jepp, bor i Bergen. :)

 

Paintball Bergen

ALFA TEAM Paintball

 

 

PS. Hvis du kjøper fyllestasjonen som Evelen! tipser til over her så pass på at tanken har KLO kobling. Mange tanker har såkalt DIN kobling, og en klokobling fyllestasjon vil IKKE passe på den.

 

Takk for tips! Vet du om noen nettsider hvor de selger dykkerflasker med grei pris på i Norge?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått testet Spire'en på skitten reball. Funket som bare det. Ingen jam.

Det er kun to ting som er litt plagsomt.

-Feednecken er litt liten, måtte ha på litt tape for å få den fast i NT11'en min.

-Litt vanskelig å få all ball (reball) fra pod inn i magasin. Ballen stopper på tårnet, og krever litt risting.

Håper det vil bli bedre når speedfeeden har blitt litt innkjørt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...