Gå til innhold

Hjelp til å finne engelsk nummer!


Anbefalte innlegg

Hei, ble akkurat oppringt av et +44 nummer. Det er england vet jeg.

Men kan noen hjelpe meg finne navnet på nettet akkurat som i Gulesider (bare for england) så jeg vet hvem dette er? Har brukt thephonebook.bt.com/, men de lar deg bare søke på navn/etternavn/gate/by så vidt jeg vet. Det hjelper meg veldig lite.

 

Har heller ikke greie på hva de forskjellige fylkes-suffixene er for noe.

Men nummeret er iallefall: +44 1618330720 (siste to siffra stemmer ikke, tilfelle det er bestemor eller no ... hehehe) Men da har dere iallefall alt av retningsnummer.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte.

 

Mulig at 1881 faktisk er bedre, da :p

6132890[/snapback]

Var det jeg som sa 1881 som et alternativ? Nei.

Hadde jeg hjulpet bedriften min så hadde jeg bedt dere om å ringe 1882 og ikke 1881. Koster jo omtrent det dobbelte og ringe 1882 en det gjør å ringe 1881, så jeg vil ikke påstå at jeg bedriver reklamering. Om andre mener det så får de bare gjøre det :shrug:

Lenke til kommentar
Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte.

 

Mulig at 1881 faktisk er bedre, da :p

6132890[/snapback]

Var det jeg som sa 1881 som et alternativ? Nei.

Hadde jeg hjulpet bedriften min så hadde jeg bedt dere om å ringe 1882 og ikke 1881. Koster jo omtrent det dobbelte og ringe 1882 en det gjør å ringe 1881, så jeg vil ikke påstå at jeg bedriver reklamering. Om andre mener det så får de bare gjøre det :shrug:

6132911[/snapback]

 

jobber du for 1882? trodde det var 1881, jeg.

Lenke til kommentar
jobber du for 1882? trodde det var 1881, jeg.

6132959[/snapback]

*sukk*

 

Jeg jobber for 1881.

Men, hvis jeg skulle ha dere til å hjelpe bedriften min å tjene mest penger så hadde jeg jo bedt dere om å ringer 1882 selvsagt, så arbeidsplassen min tjente mest mulig penger..sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...