Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hjelper ikke :( da jeg velger pcsuite så kommer det sånn at microsoft har funnet en ny maskinvare greie, så kommer det opp hvordan jeg vil innstallere. men glem det siden det er ikke poenget :) det skjer ingenting da velger pcsuite og det står at ingen telefoner er tilkoblet. så det var noe om sikkerhetslåsen men den tror jeg ikke er på, noen idèer`? :cry:

Lenke til kommentar
da jeg velger pcsuite så kommer det sånn at microsoft har funnet en ny maskinvare greie, så kommer det opp hvordan jeg vil innstallere. men glem det siden det er ikke poenget :)

7113497[/snapback]

 

Det er HELE poenget. Telefonen må installeres med driver slik at pcen og pcsuite gjenkjenner den som en telefon.

7113723[/snapback]

Får det ikke til :hmm: kommer at pcen finner ikke driver elns..

Lenke til kommentar
Hva trenger jeg for å kunne spille av mpg- og wmv-filer på N80?? Og hvor finner jeg det?
SUPER © er et program til PCen som konverterer videofilene dine til et format som telefonen kan spille.

7120600[/snapback]

 

Er det altså ikke mulig å spille av wmv direkte på N80?? Mener noen har sagt at det skal gå ann....

7124928[/snapback]

 

 

Ja det går hvis du legger inn Divx player

Lenke til kommentar
har nå slettet og installert pc-suite på nytt 3 ganger og også prøvd å oppdatere pc suite 2ganger men fortsatt så kommer det ; "kan ikke installere denne maskinvaren- maskinvaren ble ikke installert fordi veiviseren ikke finner den nødvendige programvaren"

hva er neste mulighet? :hmm:

7133710[/snapback]

 

Hm.. Begynner å gå tom for ideer nå, men det går ann å laste ned denne. Men de nyeste versjonene av pc-suite har denne driveren pre-installed, så skal egentlig ikke være nødvendig. :hmm: Bruker du CA-53 kabelen?

 

Pop-port kontakten på min N70 svikta totalt når jeg hadde den, så den måtte bare sendes inn. Endte med at jeg fikk swap uten mellomlegg, var så mye styr å bytte av en eller annen grunn. Men pcen ga ingen reaksjon over hode når jeg koblet til den, så det er ikke 100 % samme problem. Men det KAN være hardware for alt jeg veit. Anbefaler å stikke til nærmeste butikk og få de til å teste den for deg, så er du sikker på at det ikke er kabelen eller telefonen din som er gåen.

Lenke til kommentar

noen som har et tips til meg for n80 er blitt sinnsykt treg etter at jeg lasta ned eMsn og en theme så kom jeg ikke inn på menyene så jeg måtte bare restarte tlf med *#7370# koden og formaterte minnekortet men er fortsatt innmari treg, hørte det var en hard reset måte men fant den ikke igjen.

Lenke til kommentar
noen som har et tips til meg for n80 er blitt sinnsykt treg etter at jeg lasta ned eMsn og en theme så kom jeg ikke inn på menyene så jeg måtte bare restarte tlf med *#7370# koden og formaterte minnekortet men er fortsatt innmari treg, hørte det var en hard reset måte men fant den ikke igjen.

7135476[/snapback]

Google: Hard reset N80?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...