Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok et problem... :cry:

 

Etter at jeg innstallerte den nyeste FW til N80 min har det oppstått en hel drøss med problemer :(

 

Her er problemet; Jeg har overført og innstallert eMsn fra pc til N80, men når jeg skal starte programmet så skjer det ingenting :hmm: Jeg hadde det før FW oppdateringen òg, men når jeg prøver å legge det over nå, vil det rett og slett ikke fungere/starte. eMsn er innstallert på et minnekort som nylig er formatert.

 

Noen som kan hjelpe? ;)

Endret av Bersagel
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har installert noen "themes" og avinstallert dem igjen, men vil nå ha noen av de inn på mobilen igjen, problemet er at de ikke lar seg installere, noen som vet hva dette kan komme av?

 

Ser på loggen innpå programbehandlig at installasjonen fra disse themes`ene la seg der. jeg avinstallerte de ikke fra programbehandling men bare formaterte minnekortet, kan dette være problemet?

 

Er det noen måte å slette loggen innpå programbehandling, finner bare "se på logg" og "send logg"

 

Kan det ha noe med å gjøre at themes`ene ligger på loggen der innpå programbehandling?

 

Må jeg rett og slett hard restete mobilen, og gjenopprette igjen?

 

Setter pris på svar

 

MVH

Ole B.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har installert noen "themes" og avinstallert dem igjen, men vil nå ha noen av de inn på mobilen igjen, problemet er at de ikke lar seg installere, noen som vet hva dette kan komme av?

 

Ser på loggen innpå programbehandlig at installasjonen fra disse themes`ene la seg der. jeg avinstallerte de ikke fra programbehandling men bare formaterte minnekortet, kan dette være problemet?

 

Er det noen måte å slette loggen innpå programbehandling, finner bare "se på logg" og "send logg"

 

Kan det ha noe med å gjøre at themes`ene ligger på loggen der innpå programbehandling?

 

Må jeg rett og slett hard restete mobilen, og gjenopprette igjen?

 

Setter pris på svar

 

MVH

Ole B.

7106770[/snapback]

 

Det var det jeg måtte, jeg måtte resete mobilen og gjenopprette... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har nok et problem...  :cry:

 

Etter at jeg innstallerte den nyeste FW til N80 min har det oppstått en hel drøss med problemer  :(

 

Her er problemet; Jeg har overført og innstallert eMsn fra pc til N80, men når jeg skal starte programmet så skjer det ingenting  :hmm:  Jeg hadde det før FW oppdateringen òg, men når jeg prøver å legge det over nå, vil det rett og slett ikke fungere/starte. eMsn er innstallert på et minnekort som nylig er formatert.

 

Noen som kan hjelpe?  ;)

7101663[/snapback]

 

 

Ingen som vet? :( Ganske viktig for meg.... :cry:

Lenke til kommentar

Er det noen begrensinger hvor mange themes man kan lagre på mobilen? Jeg har installert 16 themes. men får ikke installert flere fra nokia application manager (sis filer)

 

Er det slik det er, eller er det en annen måte å installere det på? (legge det inn på mobilen og installere det derfra) eller kan man bare ha 16 themes pluss de orginalt installerte?

 

MVH

Ole B.

Lenke til kommentar
Er det noen begrensinger hvor mange themes man kan lagre på mobilen? Jeg har installert 16 themes. men får ikke installert flere fra nokia application manager (sis filer)

 

Er det slik det er, eller er det en annen måte å installere det på? (legge det inn på mobilen og installere det derfra) eller kan man bare ha 16 themes pluss de orginalt installerte?

 

MVH

Ole B.

7107694[/snapback]

 

 

Hva skal du med 16 themes?? Finn det du liker best og slett resten :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting med N80. Det er utrolig plagsomt når den ligger i lommen, at tastelåsen går av av seg selv og ringer opp folk øverst på listen. Finnes det noe program som gjør om på tastelåsen? Som f.eks. gjør at man må trykke ned to andre taster eller dra ned tastaturet? Idiotisk at det er de to tastene som er nesten ved siden av hverandre som åpner tastelåsen

Lenke til kommentar
Etter FW oppgradering vil ingen java-programmer virke. De må reinstalleres før de funker. Det måtte i hvert fall jeg....

7107293[/snapback]

 

Etter FW oppgraderingen så forsvinner alle prog. uansett, eller? Jeg overførte eMsn og innstallerte det, men når jeg trykker på ikonet så starter det ikke. Hva er galt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...