Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

det går ikke å bruke wlan nettverk hos meg. Jeg har trådløst med 64bit wep, har tastet inn passord og alt i mobilen min likevel funker det ikke. Står

"Angi tilgangspunkter for sikre WLAN-nettverk i tilgangspunkter i tilkoblingsinnst." når jeg prøver å koble på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke vært så aktiv med min N80 i det siste, men oppdaget nettopp at selv ETTER firmware-oppdatering så kan den ikke zoome mer enn 50% inn på bilder jeg har tatt.. Trodde denne bugen ble fikset med en gang?

 

Får vel levere den inn på rep når E60 kommer i posten..

7078089[/snapback]

Jeg kan zoome 100% på min, men jeg fikk minneproblem én gang. Måtte restarte telefonen og nå har jeg dette ikke. Har forresten siste FW

Lenke til kommentar
TomTom. Det er det desidert beste navigasjonsprogrammet jeg har prøvd så langt.

6983788[/snapback]

 

 

Hvor har du fått tak i TomTOm til N80?

7074032[/snapback]

På en "ikke fullt så lovlig side", så jeg kan desverre ikke gi deg en link.

7077920[/snapback]

 

Hvilken GPS-modul anbefaler dere til TomTom 6 og N80?

- Bluetooth?

- Kabel? Har allerede et fastmontert BT handsfree set som jeg benytter BT på. Kan vel ikke ha flere BT'er koblet på samtidig?

- Slår seg av og på med tenningen?

Endret av Skikongen
Lenke til kommentar
TomTom. Det er det desidert beste navigasjonsprogrammet jeg har prøvd så langt.

6983788[/snapback]

 

 

Hvor har du fått tak i TomTOm til N80?

7074032[/snapback]

På en "ikke fullt så lovlig side", så jeg kan desverre ikke gi deg en link.

7077920[/snapback]

 

Hvilken GPS-modul anbefaler dere til TomTom 6 og N80?

- Bluetooth?

- Kabel? Har allerede et fastmontert BT handsfree set som jeg benytter BT på. Kan vel ikke ha flere BT'er koblet på samtidig?

- Slår seg av og på med tenningen?

7079730[/snapback]

 

Nokia LD-3W fungerer bra for meg og har stabil forbindelse, ingen drops til nå. Bruker samme lader som N80. Billig er den også. 600 kr og oppover.

Lenke til kommentar
Er det noen begrensning på hvor stort minnekort man kan ha i N80? Funker det fint med 2GB?

7080669[/snapback]

2GB bør fungere fint. Twinmos har i noen tilfeller fungert dårlig, er vel SanDisk folk har hatt minst problemer med.

7080707[/snapback]

 

Godt, jeg har nemlig bestilt SanDisk :)

Lenke til kommentar
funker nå, det var noe galt med routern.. restartet og alt funka.. men nytt spørsmål... Hvor kan jeg finne dill&dall til n80? helst gratis..

7081276[/snapback]

Getjar.com har endel gratis java til N80. Sybian programmer koster stort sett penger, men dy finner noen gratis på My-Symbian.

 

Det finnes også mage sider med ulovlig programvare, men disse lenkene finner du ikke her på forumet.

Lenke til kommentar
det går ikke å bruke wlan nettverk hos meg. Jeg har trådløst med 64bit wep, har tastet inn passord og alt i mobilen min likevel funker det ikke. Står

"Angi tilgangspunkter for sikre  WLAN-nettverk i tilgangspunkter i tilkoblingsinnst." når jeg prøver å koble på

7078095[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvordan du har prøvd å taste inn passordet, men den feilmeldingen får du om du prøver å angi tilgangspunkt via Tilgj. WLAN i Tilkobl.Beh hvis nettverket er kryptert.

Riktig metode blir da, å angi tilgangspunktet i verktøy -> innstillinger -> tilkobling -> tilgangspunkter.

Lenke til kommentar

sjekk nedover joda2k, jeg har sagt at det funker nå...

 

det er ennå to annen ting som jeg sliter med;

 

- Hvordan kan jeg lage egne albumer i meny, det er dumt å gå gjennom galleri=>bilder=>albumer

 

-Hvor finner jeg gratis filmredigering til n80? Nokia er idiot som har ikke lagd videoredigering til oss

Lenke til kommentar
TomTom. Det er det desidert beste navigasjonsprogrammet jeg har prøvd så langt.

6983788[/snapback]

 

 

Hvor har du fått tak i TomTOm til N80?

7074032[/snapback]

På en "ikke fullt så lovlig side", så jeg kan desverre ikke gi deg en link.

7077920[/snapback]

 

Hvilken GPS-modul anbefaler dere til TomTom 6 og N80?

- Bluetooth?

- Kabel? Har allerede et fastmontert BT handsfree set som jeg benytter BT på. Kan vel ikke ha flere BT'er koblet på samtidig?

- Slår seg av og på med tenningen?

7079730[/snapback]

Bruker Nokia LD-3W. Fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...