Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da får jeg vel legge inn et bud på det batteriet jeg også da!  :tease:

7161231[/snapback]

 

Hehe, ingen fare. Jeg tror de har en hel del av de. Så de fleste som vil ha, får de nok til 110,- ;)

7161367[/snapback]

 

 

Hei folkens! Har bestilt dette batteriet :)Quality High Power Battery 1000 mAh For Nokia N80 Håper det funker :D Koster jo bare 113,- med frakt, så jeg skal vel klare meg uanz :cool:

Lenke til kommentar
Tror du muligens må ha FW v. 4.0623.041 for å få denne funksjonen :hmm:
Trodde man måtte bruke et spesielt tilgangspunkt for å få tilgang til til FOTA, men da ser det ikke slik ut nei. Har prøvd å koble meg til både via det trådløse nettverket og mobiloperatøren. Får beskjed om serverfeil ved begge tilkoblinger. Og ja, jeg har v. 4.0623.041. Merkelig... Finner ikke v. 4.0623.042 ved Nokia Software Updater heller... Men men; virker ikke som den største oppdateringen, så det går sikkert bra. Endret av Joddleif
Lenke til kommentar

 

Da får jeg vel legge inn et bud på det batteriet jeg også da!  :tease:

7161231[/snapback]

 

Hehe, ingen fare. Jeg tror de har en hel del av de. Så de fleste som vil ha, får de nok til 110,- ;)

7161367[/snapback]

 

Bare fleiper.. ;)

 

Dessuten selger jeg N80en nå.. Betalte finn.no 25 kr for å bli kvitt sorgene mine for ca en time siden! :D Den fungerte smertefritt når den kom fra telehuset i dag, så da selger jeg den mens den fremdeles er 99,9% strøken. Blir trolig E61 på meg, muligens E70. Ønsker meg flere proffunksjoner og mindre fjas og surr. Dessuten var dette siste gang jeg kjøpte meg telefon av dem idiotiske slide-typen!

 

Eneste jeg var litt bekymra for var at E61 ikke skulle kjøre noen av programmene og spillene jeg har, men leste testen på Amobil.no, og det jeg forstår derfra er at telefonen ikke leveres med spill, men at den scorer bedre enn N80 både på 3Dmark og Java MIDP 1.0 benchmark. No worries med andre ord..

 

 

Trist men sant! Kommer til å savne den litt, men håper jeg blir fornøyd med neste. Det var en sinnsykt god telefon..

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor jeg ikke får oppgradert?

 

Kommer bare: "Unable to read the software update package. Please try again later".

 

Noen idèer?

7163787[/snapback]

Hm, testa nå fikk opp dette:

 

RM-92_4.0623.041_4.0623.0.42_03_

232 Type:

Application

Description:

(not defined)

Size:

1205 kB

Vendor:

Not defined

 

Accept / Cancel

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor jeg ikke får oppgradert?

 

Kommer bare: "Unable to read the software update package. Please try again later".

 

Noen idèer?

7163787[/snapback]

Hm, testa nå fikk opp dette:

 

RM-92_4.0623.041_4.0623.0.42_03_

232 Type:

Application

Description:

(not defined)

Size:

1205 kB

Vendor:

Not defined

 

Accept / Cancel

7163853[/snapback]

Hmmm.. Kommer at den ikke finner noen oppgraderinger til min telefon. Men har jo version 3.0614.0.3 da :S

Endret av benbeni
Lenke til kommentar
Dessuten var dette siste gang jeg kjøpte meg telefon av dem idiotiske slide-typen!
Hehe. Det samme sa jeg etter at jeg kjøpte 6280, men ente alikevel opp med N80 :blush:

7164145[/snapback]

 

Hehe! :!: Ja, det er fort gjort.. Men er uaktuelt for meg. E70 eller E61, ikkeno annet..

 

EDIT:

N95 blir heller ikke aktuelt for meg. Orker ikke mer av dette.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Updaten fungerte iallefall smertefritt.

7163955[/snapback]

Hmm.. Dette kommer:

7164001[/snapback]

Åja, tror jeg mistforsto deg litt. Jeg hadde xxx.41 og brukte selve mobilen til update uten PC-tilklnyttning. Grunnen til du ikke får oppdatert er pga der du har kjøpt den fra har fucka :)

7164086[/snapback]

Hmmm.. Skjønte ikke helt hva du mente der men.. Hva er det som er fucka fra der jeg kjøpte den? :p

Lenke til kommentar
Updaten fungerte iallefall smertefritt.

7163955[/snapback]

Hmm.. Dette kommer:

7164001[/snapback]

Åja, tror jeg mistforsto deg litt. Jeg hadde xxx.41 og brukte selve mobilen til update uten PC-tilklnyttning. Grunnen til du ikke får oppdatert er pga der du har kjøpt den fra har fucka :)

7164086[/snapback]

Hmmm.. Skjønte ikke helt hva du mente der men.. Hva er det som er fucka fra der jeg kjøpte den? :p

7164243[/snapback]

Noe operatørgreier. Så du må vente til de fikser det. Iallefall slik jeg har oppfatta det. Om du hadde kjøpt mobilen uten noe abbonoment eller kontantkort så hadde det funka.

Lenke til kommentar
Updaten fungerte iallefall smertefritt.

7163955[/snapback]

Hmm.. Dette kommer:

7164001[/snapback]

Åja, tror jeg mistforsto deg litt. Jeg hadde xxx.41 og brukte selve mobilen til update uten PC-tilklnyttning. Grunnen til du ikke får oppdatert er pga der du har kjøpt den fra har fucka :)

7164086[/snapback]

Hmmm.. Skjønte ikke helt hva du mente der men.. Hva er det som er fucka fra der jeg kjøpte den? :p

7164243[/snapback]

Noe operatørgreier. Så du må vente til de fikser det. Iallefall slik jeg har oppfatta det. Om du hadde kjøpt mobilen uten noe abbonoment eller kontantkort så hadde det funka.

7164418[/snapback]

Den er ikke bundet til noe..

Lenke til kommentar
Updaten fungerte iallefall smertefritt.

7163955[/snapback]

Hmm.. Dette kommer:

7164001[/snapback]

Åja, tror jeg mistforsto deg litt. Jeg hadde xxx.41 og brukte selve mobilen til update uten PC-tilklnyttning. Grunnen til du ikke får oppdatert er pga der du har kjøpt den fra har fucka :)

7164086[/snapback]

Hmmm.. Skjønte ikke helt hva du mente der men.. Hva er det som er fucka fra der jeg kjøpte den? :p

7164243[/snapback]

Noe operatørgreier. Så du må vente til de fikser det. Iallefall slik jeg har oppfatta det. Om du hadde kjøpt mobilen uten noe abbonoment eller kontantkort så hadde det funka.

7164418[/snapback]

Den er ikke bundet til noe..

7164502[/snapback]

 

Har den VÆRT bundet da? Min var bundet, så låste jeg den opp, men funka ikke fordi den hadde VÆRT bundet.. Har Telenor

Lenke til kommentar
Dessuten var dette siste gang jeg kjøpte meg telefon av dem idiotiske slide-typen!
Hehe. Det samme sa jeg etter at jeg kjøpte 6280, men ente alikevel opp med N80 :blush:

7164145[/snapback]

 

Hehe! :!: Ja, det er fort gjort.. Men er uaktuelt for meg. E70 eller E61, ikkeno annet..

 

EDIT:

N95 blir heller ikke aktuelt for meg. Orker ikke mer av dette.

7164156[/snapback]

 

Første slider tlf jeg hadde var en Samsung D600...og jeg var veldig fornøyd med slider patenten.

På N80 er den absolutt ikke så bra som på D600, men liker slider fortsatt.

Og, N95 skal jeg bare ha meg :D:cool: (vel, batterikapasiteten blir nok avgjørende...blir den dårligere enn på N80, dropper jeg det nok)

 

E70 og E61? OMG! :ph34r: ...hvis disse har funksjonene/brukergrensesnittet du ønsker, skjønner jeg mer av hvorfor du hater N80 :p;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...