Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye softwaren ga telefonen et bedre språkbruk :p

 

på stemmestyring som jeg ofte bruker uttaler telefonen nå "generell" korrekt (schenerell..). Og sier nå "ingen treff funnet" når ingen treff er funnet.

 

En liten forskjell fra den andre softwaren dette. positivt.

 

Ellers er telefonen raskere og en del nye progz kom med den nye softwaren.

 

Til de som ikke har oppgradert vil jeg anbefale det.

 

N80 er helt klart er mega bra tlf etter man har lært seg å bruk den.

Lenke til kommentar
Har oppdatert uten problemer, men det er en ting som irriterer meg, har mistet bildene av alle kontaktene mine, de ligger i outlook på lapen, og selv etter synk vises ikke bildet på noen av kontaktene mine. Noen som vet?

:(

7064175[/snapback]

Det kommer vel an på om bildene lå i telefonminnet eller på minnekortet. Jeg hadde alle bilden på minnekortet, og for forttsatt bilde av kontaktene mine.

Lenke til kommentar

Krise!

Skulle oppdatera software, sjekka ikkje at batteriet ikkje var heilt opplada, mobilen såg ut til å gå tom for straum undervegs og blei kobla ifrå pc-suite.

Skifta batteri, kobla til ladaren og prøvde innstalleringa på nytt. Såg ut til å gå bra.

 

Men fekk til slutt feilmeldinga;

"oppstart av telefonen mislyktes. Kontakt den lokale forhandleren".

 

Så dermed må den sendast inn?

Eller er det noko eg kan gjera sjølv?

Har Nokia noko garantisystem, slik at ein kan levera telefonen til ein lokal forhandlar, eller må den sendast dit den blei kjøpt?

Lenke til kommentar
har lastet Software Updater-program, når jeg prøver ¨å starte programmet.. Står det "Starting application", har ventet 20min uten at det skjer noe

 

Hvordan fikser jeg det? har uinnstallerte programmet

7070760[/snapback]

 

Jeg hadde samme problemet. Jeg avsluttet og startet programmet et par ganger så bare pluselig funka d. Men e tror du må starte programmet før du plugger telefonen i pcen. Og fjerne bluetooth forbindelsen til pcen vist du har d. Tror d va d som fikk d til å funke hos meg. Restart etter e fikk problemer gjorde jeg også. Bare å prøve litt så funker d.

Lenke til kommentar

funker nå, men etter jeg har oppdatert firmware. Ser det slikt ut at de har ikke fikset det ang med albumer. Synes at det er irritert å bla seg gjennom galleri og sånt ting. Makan dårlig system de har. Prøver å lage snarvei til albumer. Feks lage eget mappe for albumer i meny, men det går visst ikke?

Lenke til kommentar
Satt nettopp her å skulle oppdatere N80'n min og når den nesten var ferdig fikk jeg "Update failed" og telefonen er stein dau! :)
Jeg fikk også meldingen Update failed første gang jeg oppdaterte min N80 med Nokia Software Updater. Trykte da på Retry eller noe lignende, og da gikk det fint.

 

har lastet Software Updater-program, når jeg prøver ¨å starte programmet.. Står det "Starting application", har ventet 20min uten at det skjer noe
Ta en kikk her.

 

Er materialet forskjellig på Smooth Stainless og Pearl Black. For meg virker det som om Smooth Stainless faktisk har frontdeksel i stål men den sorte bare har frontdeksel i plast?
Jeg har Pearl Black. Slik jeg ser det har også denne "stainless" frontdeksel. Endret av Joddleif
Lenke til kommentar
funker nå, men etter jeg har oppdatert firmware.  Ser det slikt ut at de har ikke fikset det ang med albumer. Synes at det er irritert å bla seg gjennom galleri og sånt ting. Makan dårlig system de har. Prøver å lage snarvei til albumer. Feks lage eget mappe for albumer i meny, men det går visst ikke?

7073643[/snapback]

 

 

har lastet Software Updater-program, når jeg prøver ¨å starte programmet.. Står det "Starting application", har ventet 20min uten at det skjer noe
Ta en kikk her.

 

 

sjekk post over, skrev at det funket likevel. Men nytt spørsmål, åssen kan jeg fikse slik jeg kan ha albumer i meny, istedenfor i galleri

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Dette innlegget er skrevet med mobilen                                  hvorfor kommer det opp at minnet er fullt mens jeg har en giga kort da jeg er på nettet med mobilen?

7076687[/snapback]

Hvis mld var at minnet er fullt, lukk evt programmer som kjører... så hjelper det å restarte mobilen. Trodde denne buggen var fikset med det nye FW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...