Gå til innhold

Tom Clancy spillene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:!: For en gjeng. Dette har utartet seg til en alt-var-bedre-før-tråd, og kanskje det var det. Poenget er likevel at fullversjonen av GRAW er et av de bedre FPS som har kommet i det siste, og slett ikke JÆVLIG, som enkelte hevder.

Skrevet
vil heller si at det er en "alt kunne blitt gjort så mye bedre og gjennomført" tråd :p

6031910[/snapback]

Helt enig med deg der MrLee.

GRAW er i og for seg ikke jævlig, men det at de har brukt Tom Clancy- og Ghost Recon navnet på det derimot. Det burde jo nesten være visse krav for å bruke navnene på et spill. Men så er det jo det at navnet selger og har blitt et bra varemerke.

Hadde de kalt spillet feks Advanced Warfighter så hadde i hvert fall ikke jeg hatt så mye i mot at de har valgt å ha så høye krav for at grafikken skal bli bra, at en får den infoen som kommer opp på skjermen, at handlingen varer i fremtiden eller at fiendene ramdom blir merket av med noen røde firkanter slik at en vet hvor en skal skyte for å nevne noe.

For meg som har brukt en del tid på spille GR, så er GRAW ikke en verdig oppfølger.

Men det er jo bare min mening.

Skrevet

Noen som vet når de Ageia PhysX korta kommer på markedet?

med et slikt kort blir det kanskje litt penere å se på ifølge diverse kilder :-)

men som sagt diverse teite mangler gir meg følelsen av konsoll.. urk!

Skrevet
gi meg en M4, Kimber TLE Custom II, og en rombo kniv skal jeg rense Mexico city jeg.

6030678[/snapback]

Det er jo det som er poenget med GRAW. Har du prøvd å gå Rambo? 3 sekunder så er du død. DET er realistisk!

Skrevet

det jeg mente var at alt det hightec dritten ødlegger. det blir for Doom, FEAR...

en M4 med aimpoint og 12 magasiner. en Kimber med 5 magasiner. og en feit kniv er alt som skal til...

Skrevet (endret)
det jeg mente var at alt det hightec dritten ødlegger. det blir for Doom, FEAR...

en M4 med aimpoint og 12 magasiner. en Kimber med 5 magasiner. og en feit kniv er alt som skal til...

Da kan du like godt gå tilbake til CS.

så kutt ut de diamant ikonene og ikke bruk taktikk kartet da vel, værre er det ikke.

You said it!

Endret av Xecuter88
Skrevet

Trådstarter: Jeg er helt, helt enig. Vi som har fulgt denne serien i mange år ble meget skuffet med Lockdown. Fortsetter med å spille Raven Shiled til et spill i samme stil kommer. Skal prøve GRAW nå.

Skrevet
ja når de driver med dirtt som de driver med der ja.

6033434[/snapback]

Jeg tror bare vi må belage oss på at vi er litt utenfor mainstream...det var som med OPF...fant ikke mange av vennene mine som ville spille det uten crosshair f.eks...

Skrevet

tror ikke du helt kjønner hva Realisme er, for da hadde du aldrig tatt med CS i denne diskusonen

Skrevet (endret)
:!:  For en gjeng. Dette har utartet seg til en alt-var-bedre-før-tråd, og kanskje det var det. Poenget er likevel at fullversjonen av GRAW er et av de bedre FPS som har kommet i det siste, og slett ikke JÆVLIG, som enkelte hevder.

6031847[/snapback]

Det kan hende at du synes dette fordi du ikke var noen fan av de gamle spillene, som var geniale. Naturligvis må man få klage rompa av seg når det kommer slikt i en serie som ellers har vært genial. GRAW er ikke piss-dårlig, men når GR-spillet som kom før var såpass bra, blir GRAW å se enda dårligere ut. Jeg kan ikke si at det er mye bedre enn (litt over) middelmådig, selv om at jeg vet det vil få 8/10 i Gamer-no's omtale (og alle andre omtaler).

EDIT: Feil quote. fikset. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

tror ikke du helt kjønner hva Realisme er, for da hadde du aldrig tatt med CS i denne diskusonen

6034117[/snapback]

Åhhh! Det oppsette du nevnte er likt noe man har i CS, det mente jeg. Har aldri ment at CS var realistisk. Hvem som skjønner hva realisme er kan diskuteres!

Skrevet
vanlige hær og marines osv ja. men ikke innen for SF avdelingene

som seals, devgru, delta, force recon osv..

6031529[/snapback]

Det kan hende at du synes dette fordi du ikke var noen fan av de gamle spillene, som var geniale. Naturligvis må man få klage rompa av seg når det kommer slikt i en serie som ellers har vært genial. GRAW er ikke piss-dårlig, men når GR-spillet som kom før var såpass bra, blir GRAW å se enda dårligere ut. Jeg kan ikke si at det er mye bedre enn (litt over) middelmådig, selv om at jeg vet det vil få 8/10 i Gamer-no's omtale (og alle andre omtaler).

6034761[/snapback]

høh? det er jo oss fans av De gamle Ghost recon spillene som har mest å klage over!

Skrevet

ja det gamle GR spillet var et vedlig godt spill. alt de skulle gjort var å oppgradere grafikken og forbedre AI. og finne en ny fengende historie..

da hadde det vert en GR spill..

Skrevet (endret)
vanlige hær og marines osv ja. men ikke innen for SF avdelingene

som seals, devgru, delta, force recon osv..

6031529[/snapback]

6034761[/snapback]

høh? det er jo oss fans av De gamle Ghost recon spillene som har mest å klage over!

6035229[/snapback]

Sorry, quotet jo helt feil (snodig nok). Var meninga å quote Koronag sitt innlegg. Mente forresten det du sa ja, at det er vi fans av de gamle spillene som har mest å klage over når det gjelder det nye. :)

EDIT:

ja det gamle GR spillet var et vedlig godt spill. alt de skulle gjort var å oppgradere grafikken og forbedre AI. og finne en ny fengende historie..

da hadde det vert en GR spill..

6035250[/snapback]

Jeg hadde ikke trengt en ny historie engang. Bare gi meg en svær mission-pack, så holder jeg kjeft. :)

Endret av Hr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...