Jump to content

Kfinn

Medlemmer
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det høres jo ikke helt lovlig ut. De må jo tilby å reparere eller erstatte med tilsvarende vare. Klarer de ikke de må de vel erstatte med tilsvarende gjenskaffelsesverdi (hva tilsvarende vare koster på finn.no f.eks))
  2. Hei Jeg har for tiden følgende lodd inne hos Elkjøp (bestilt 20201001) som skulle "leveres i januar". Er det noen som faktisk har fått dette fra Elkjøp noen gang?
  3. Artig at du skulle nevne det der med 60 dager. Jeg mente at jeg hadde vært inne på retursiden og sett 60 dager. Så dagen etter så jeg 14 dager. Dagen etter var det 60 og nå er det 14. Support mente at det ikke har vært 60 dager siden jul så da tenkte jeg at det bare må ha vært noe jeg hadde drømt, men tydeligvis ikke.
  4. Argh. jeg klarer det ikke. Tåler ikke å betale 25k, når jeg egentlig vil ha en 3080 som kostet 8k for ikke så lenge siden. Blir 2070 videre til en av bestillingene (les:lodd) på 3080 får treff.
  5. Du er ikke alene. Tror jeg har fire kort i bestilling, men trenger bare et eneste ett :-)
  6. De har den fortsatt: https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/262861/hp-omen-30l-gt13-0876no-stasjonar-gaming-pc
  7. De hadde vel en pakke med 3080 i går til 21000. Var faktisk ikke så galt, selv om kortet de hadde skrudd sammen hadde de laget selv.
  8. Snakket med Elkjøp i går, men det var en klassisk "ikke ring oss, vi ringer deg". Ingen der som kunne si noe som helst. Jeg fikk en e-post som skulle gi meg svar og den sa jo ikke stort: https://www.elkjop.no/cms/rtx-info/rtx-levering-og-lager/ Da håper jeg på at den kanskje kommer en gang. Det er bedre enn ingenting.
  9. Det har blitt en uting at flere og flere belaster kort uten å sende en vare. I 99 av 100 tilfeller jeg har tatt dette opp med nettbutikken så har jeg får svar "Nei, vi reserverer bare". Når jeg forteller at det ikke er tilfelle så sier de at de skal sjekke og komme tilbake. "Vi skal sjekke og kommer tilbake til deg" er kundeservicespråk for "Dette ble vanskelig. Jeg stenger saken og håper at vi ikke hører noe mer fra deg. Vi kommer i alle fall ikke til å ta kontakt med deg igjen".
  10. https://www.komplett.no/search?q=rtx&nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock Komplett har fortsatt 3060 som kan bestilles
  11. Jeg tror faktisk at det er DOS-emulator. Så litt videre har de jo kommet :-)
  12. Neida, et annet kort. Men, jeg drømmer selvfølgelig om at jeg kommer foran i køen når det slippes andre kort
×
×
  • Create New...