Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Oi tusen takk for raske og hjelpsomme svar  :thumbup: Virker som om det er mange hyggelige folk her

 

Mange kule smileys har dere også synd dere ikke kan ha så mange i hver post :):D

6783915[/snapback]

Hehe, jeg brukte også smileyene manisk da jeg var fersk her, men nå nærmer jeg meg 5000 poster (Poster i Off Topic kommer ikke på postcounten, men er synlige i profilen) her på forumet, så det er ikek så gøy lenger. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh, jeg må si at med soss så mener jeg ikke folk som bare bruker moteklær. Men folk som sminker seg og bruker MASSE penger på klær, og oppfører seg som om de er bedre enn andre, kinda.

6783946[/snapback]

ja enig der, liker ikke de som ser ned på andre bare fordi de ikke bare har moteklær i skapet

Endret av thaLapp
Lenke til kommentar

Er da ikke noe galt i å sminke seg og bruke masse penger på klær? Det er bare overfladisk.

 

Sosser er jo shitkids som utnytter foreldrenes rikdom til å få alt de ønsker seg og hever seg over "underklassebarna". Sånne er ekle.

 

Jentegutter er jo bare diggbare. :love:

Lenke til kommentar
Sosser er jo shitkids som utnytter foreldrenes rikdom til å få alt de ønsker seg og hever seg over "underklassebarna". Sånne er ekle.

 

Så det er bare shitKIDS som kan være sossete ? veit du hva soss er isåfall ?

6783981[/snapback]

Sa at sosser er shitkids, det betyr jo ikke at alle shitkids er sosser.

 

Soss kommer jo opprinnelig av "sosietet", om jeg stavet det riktig. Altså "overklasse". Så "soss" er en negativ betegnelse på rike folk.

Lenke til kommentar
Dessuten har jeg ikke råd til de nyeste klærne og sånt.

6783823[/snapback]

Herre, finnes det faktisk som dømmer etter det?

6783838[/snapback]

Bærum vet du..

6783843[/snapback]

Ingen jeg vet dømmer det her i bærum. Vet om mange som ikke går i de dyreste klærene.

6784119[/snapback]

Jaha? Vertfall der jeg har oppholdt meg har det vært sånn.

Lenke til kommentar
da har de prob.

ikke alle har råd til det nyeste

6783856[/snapback]

Den skolen jeg gikk på i 8 og 10 klasse var ganske "sosseskole".

6783888[/snapback]

sosser er rare

akkurat nå så her jeg 2-3 bukser , har ikke råd til mer nå :cry:

6783909[/snapback]

Jeg vet, jeg har et stort hat mot dem :hrm:

6783921[/snapback]

Så f.eks hvis du hadde sett en med de kule nye buksene til D&G til 2500 (f.eks) selv om han er hyggelig og ikke spydig så har du forsatt noe imot han?

Går med dyre/fine klær selv men er ikke noe spydig, hater spydige folk.

Lenke til kommentar
Så f.eks hvis du hadde sett en med de kule nye buksene til D&G til 2500 (f.eks) selv om han er hyggelig og ikke spydig så har du forsatt noe imot han?

Går med dyre/fine klær selv men er ikke noe spydig, hater spydige folk.

6784134[/snapback]

Nei, men hvis han starter sånn "Oh my goood, se på de kjipe klærne dine ass!" elns, så hadde jeg blitt rimelig forbanna.

Lenke til kommentar
Så f.eks hvis du hadde sett en med de kule nye buksene til D&G til 2500 (f.eks) selv om han er hyggelig og ikke spydig så har du forsatt noe imot han?

Går med dyre/fine klær selv men er ikke noe spydig, hater spydige folk.

6784134[/snapback]

Nei, men hvis han starter sånn "Oh my goood, se på de kjipe klærne dine ass!" elns, så hadde jeg blitt rimelig forbanna.

6784158[/snapback]

Helt enig, man skal ikke dømme folk for hva de har på seg.

 

Har du noen gang fått komentaren slengt oppi trynet eller noen du har hørt baksnakket: Shit se på de klæra der haha f.eks?

 

Btw hvilken U. skolen gikk du på siden det var så mange sosser der?

Lenke til kommentar
Så f.eks hvis du hadde sett en med de kule nye buksene til D&G til 2500 (f.eks) selv om han er hyggelig og ikke spydig så har du forsatt noe imot han?

Går med dyre/fine klær selv men er ikke noe spydig, hater spydige folk.

6784134[/snapback]

Nei, men hvis han starter sånn "Oh my goood, se på de kjipe klærne dine ass!" elns, så hadde jeg blitt rimelig forbanna.

6784158[/snapback]

Helt enig, man skal ikke dømme folk for hva de har på seg.

 

Har du noen gang fått komentaren slengt oppi trynet eller noen du har hørt baksnakket: Shit se på de klæra der haha f.eks?

 

Btw hvilken U. skolen gikk du på siden det var så mange sosser der?

6784175[/snapback]

Begge delene.

 

2, det vil jeg ikke si :p Men det har ikke bare vært på u skolen da.

edit: Men, jeg synes alle "sosser" er jævlig, inntil det motsatte er bevist, hvis du skjønner? Blir nesten som rasisme :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...