Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Kjipe greier, mobbing pga. at du snakker dialekt? Rart. Vanskelig det der når man føler man må unngå mennesker, ja. Vel, håper du finner en kur en dag, om man kan si det sånn. :)

 

Hvorfor kan vi ikke bare alle komme overens?

6783618[/snapback]

Helt enig, mobbing er stygt og slemt.

Lenke til kommentar
Ok. Kjipe greier, mobbing pga. at du snakker dialekt? Rart. Vanskelig det der når man føler man må unngå mennesker, ja. Vel, håper du finner en kur en dag, om man kan si det sånn. :)

 

Hvorfor kan vi ikke bare alle komme overens?

6783618[/snapback]

Er ikke lett å flytte til bærum..

Hyper var jeg også når jeg flytta nedover. Nå er jeg blitt lat, men har enda konsetrasjonsvansker(hmm).

Alså:

Forskjellen på ADD/ADHD er kort fortalt, oppmerksomhetssvikt med eller uten hyperaktivitet. ADD er konsentrasjonsvansker og oppmerksomhetssvikt, mens ADHD har med hyperaktivitet i tillegg.

Og nå har jeg begynt å få angst, og redd for plasser med mange folk. Hmm.. :(

edit: alså angst på plasser med mange folk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hallo, jeg er ny her. Hva slags tråd er dette? Har mange sider, i hvert fall, er det en chattetråd?

6783867[/snapback]

Chattetråd, men du kan ikke be om support(hjelp til pc). Eller gi en link til en tråd som du ber om hjelp. Ikke spam heller(ikke så mye.. ^^)

edit: ja, eller som RostaD sa, les førstepost :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hallo, jeg er ny her. Hva slags tråd er dette? Har mange sider, i hvert fall, er det en chattetråd?

6783867[/snapback]

Siste Ordet 1 var en ren spammetråd, hvor man konkurrerte om å få post nummer 100 000, altså siste ordet i tråden. Etter den, kom Siste Ordet 2 osv.

 

Nå har SIste Ordet-trådene fått regler, og bruker som et samlingssted for drittposting, chatteposting og pjatteposting som ikke har noe å gjøre i resten av OT-baren. Lest førstesiden for regler.

 

Dette konseptet er genialt og fungerer kjempebra! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...