Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Låner en bil av kompis1. Kompis2 (som har gjort at purken ringte meg til mårran idag  :ermm: ) har ødelagt døra på bilen da han kjørte opp til hoff idag for å hente kompis3 som kom ut. Jeg lot kompis2 låne bilen fordi jeg ikke gadd å stå opp kl 8 for å hente han.

 

Min skyld eller burde jeg ta på meg skylda?

6782127[/snapback]

Du må gjøre opp med kompis 1, det er ditt ansvar som låner bilen hans. Deretter kan du få kompis 2 til å betale deg tilbake det du måtte betale kompis 1, men uansett bør kompis 1 får pengene av deg med en gang. Ikke la det bli slik at en krangel mellom deg og kompis 2 gjør at kompis 1, som er uskyldig, blir sittende igjen med ødelagt dør.

Lenke til kommentar
Så konklusjonen er.. Du spiser rå kjøttdeig fra Gilde.

 

Okei, du er ikke syk, men hva i huleste smultringhull tenker du på?  :hmm:

6782728[/snapback]

 

MAT......

6782744[/snapback]

 

Rå kjøttdeig virker ekkelt. Men rå eggerøre og rå pepperkakedeig.. MMMM.. Skjønner ikke hvorfor det skal stekes og heves.. Det er mer godt rått.

Lenke til kommentar
1 av 9999999 får et eller annet virus fra kjøttdeigen til Gilde, og folk blir redde for å spise den. Tull!

6782735[/snapback]

Jammen, iceman er den som får det. Siden 1 av 9999999 spiser rå kjøttdeig, fra gilde.

6782748[/snapback]

 

Kan ikke vente :dribble:

6782757[/snapback]

Iceman er barsk. Fugleinfluensaen preller av

Lenke til kommentar
Hepp, da har pappa reist til Bergen for å se Rolling Stones, mamma og søss er i sogndal og jeg har hele huset for meg selv. Wee! :wee:  Blir kanskje et aldri så lite vors i kveld.

 

Men nå skal jeg lese Snusi sin Shpongle-guide.  :cool:

6782839[/snapback]

Argh. jeg hater meg sjøl for at jeg ikke er der...

Lenke til kommentar

Er dere klar over at alt jeg har gjort på jobb i dag er å installere et par programmer på en datamaskin (som står rett vedsiden av datamaskinen jeg bruker nå), spist og søttet å fjaset på forumet.

 

Deilig med den første tiden som lærling for da kan jeg så lite om systemet at det ikke er så mye jeg kan gjøre egentlig.

Nesten som å sitte hjemme :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...