Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Så f.eks hvis du hadde sett en med de kule nye buksene til D&G til 2500 (f.eks) selv om han er hyggelig og ikke spydig så har du forsatt noe imot han?

Går med dyre/fine klær selv men er ikke noe spydig, hater spydige folk.

6784134[/snapback]

Nei, men hvis han starter sånn "Oh my goood, se på de kjipe klærne dine ass!" elns, så hadde jeg blitt rimelig forbanna.

6784158[/snapback]

Helt enig, man skal ikke dømme folk for hva de har på seg.

 

Har du noen gang fått komentaren slengt oppi trynet eller noen du har hørt baksnakket: Shit se på de klæra der haha f.eks?

 

Btw hvilken U. skolen gikk du på siden det var så mange sosser der?

6784175[/snapback]

Begge delene.

 

2, det vil jeg ikke si :p Men det har ikke bare vært på u skolen da.

edit: Men, jeg synes alle "sosser" er jævlig, inntil det motsatte er bevist, hvis du skjønner? Blir nesten som rasisme :p

6784187[/snapback]

Hehe alle er da ikke jævelige men mesteparten er det.

Det er sant som de sier "Barn er forjævelige" (eller hva det var).

 

Sorry for megaqoute :p

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei folks. Hva skjer?

Maria dro nettopp. Gud, jeg er utrolig forelsket i henne, enda mer enn jeg var i begynnelsen. <3 Er en fantastisk deilig følelse!

6784188[/snapback]

Sitter med nye klær til 4000kr.

 

Edit: A joke, kjøpte selv klær til rundt 2000 her om dagen, men det er sjeldent.

Hater sosser over alt på jord, måtte gud brenne dem. < 3

Skal gå på en skole med mekken duder nå, så gleder meg, MYE bedre enn sosser! =)

Endret av Axes
Lenke til kommentar
@pjokk:

 

Ser dårlig ut med fest. bestefaren til han vi skal til døde kl 4 idag  :cry: , så vi har ikke noe sted å være + at jeg har ikke noe å drekke på :(

 

Stakkars kompisen min. Han er helt ødelagt.

6784283[/snapback]

 

Trist!

 

Vi får heller ta det igjen, dere får komme til Stokke i oktober, da har jeg leiligheten for meg selv igjen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...