Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Lite å gjøre?

6525723[/snapback]

 

Ja fy faen. Trodde jeg skulle jobbe mye overtid, men folk gidder tydeligvis ikke og male husene sine nå som det er fint vær. (Det går utover meg da jeg plukker malingspann.)

 

 

Edit: Godteri har jeg ikke spist på lenge. Ble rett og slett lei, og det frister ikke lenger. Frukt og grønnsaker går det derimot mye av. Brus går det fortsatt en del av, men jeg drikker ikke så mye som før og jeg holder meg til light-versjonene.

 

Drikker 2-4 liter vann om dagen da.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går var jeg på kino

 

Jeg spiser ikke godteri. Osv.

Se her ja, ikke gjør jeg heller. Jeg har faktisk slått ny rekord på å ikke drikke brus, nemmlig holdt meg i to og en halv uke, til jeg drakk brus i går. Det var et halvt glass med Coka Cola siden jeg ikke rakk og drikke resten. Ellers drikker jeg brus en gang i uka, og det er vel stortsett bare light-bruser. Men igjen er jeg kresen og litt paranoid pga. aspartam. Men det er godt nå at de lager Cola Light med suc(k)ralose.

 

Forresten, spiste en sjokolade i går, New Energy, min første på 3-4 uker.

6525732[/snapback]

 

 

Min tid uten godteri og brus = 1 år ++

Lenke til kommentar
.... den gutten har sikkert aldri sett tissen sin uten speil

 

Bwahahaa, sinnsykt genialt :lol:

6525693[/snapback]

 

:!: :lol:

 

Har laget dette, bevis nok på at Spam må ha økt?

6525729[/snapback]

 

Hvis det er regnet riktig så er vi flinkere i å poste. Ser ikke sååååååååååååååååååååååå mye spam om dagen. mest om natten :p

 

edit:jeg sto opp halv 3 i dag. la meg halv 6 :p uff. dagen er nesten ødelagt. Men nå skal jeg henge opp litt klær så skal jeg ut å spille fotball. :cool:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Forresten, spiste en sjokolade i går, New Energy, min første på 3-4 uker.

6525732[/snapback]

Det er jo noe av det verste du kan spise, men for all del, ditt valg.

6525747[/snapback]

Altså. Bare en siste kommentar før jeg hopper i bingen: Er det galt å ha spist en sjokolade på 4 uker? HAHAH dere høres ut som noen supermodeller med vrangforestillinger!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skjønner veldig godt dem som frastår fra søtsaker. Jeg spiser svært lite selv. For et par uker siden hadde ikke jeg spist søtsaker på et par måneder.

Lenke til kommentar
Forresten, spiste en sjokolade i går, New Energy, min første på 3-4 uker.

6525732[/snapback]

Det er jo noe av det verste du kan spise, men for all del, ditt valg.

Det er derfor jeg valgte en New Energy. Dessuten så forbrenner kroppen min som bare det. En sjokolade på ca. 50g, lite sukker og ikke så mye mettede fettsyrer, så går det nok bra. Neste gang blir nok i august en gang, er jeg opptatt, utsettes det til september.

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg valgte en New Energy. Dessuten så forbrenner kroppen min som bare det. En sjokolade på ca. 50g, lite sukker og ikke så mye mettede fettsyrer, så går det nok bra. Neste gang blir nok i august en gang, er jeg opptatt, utsettes det til september.

6525769[/snapback]

De er misforstått. Kalorimessig er New Energy horribelt - særlig med det påtatte små-sunne imaget.

Lenke til kommentar
Har laget dette, bevis nok på at Spam må ha økt?

6525729[/snapback]

 

Sukk, jeg savner SO 3 :cry::cry:

 

SO 4 og 5 blir liksom ikke det samme.

6525781[/snapback]

 

Fixed

 

Edit. Du er ikke den første som er ute med en slikt kommentar.

 

Jaja. SO3. Det blir aldri det samme.

1300421[/snapback]

Endret av Solid_
Lenke til kommentar
De er misforstått. Kalorimessig er New Energy horribelt - særlig med det påtatte små-sunne imaget.

Mener du det er mye eller lite? Jeg kjøpte en New Energy fordi jeg hadde akkurat 8,- og bruker ikke mere enn 10,- på sjokolade. De hadde ikke igjen av Belvita, så... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...