Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal det godt gjøres å ikke bli BIR du Zaroos :!: Litt misunnelig ja...

 

Men 5 valper er færre enn det har vært på noen av de andre utstillingene . Det er jo delt opp i 4 klasser (tispe 4-6 mnd, hanne 4-6 mnd , og ditto noen mnd eldre. Så trenger ikke være så ille uansett :)

 

Men vi hadde ett lite uhell med Thea i går. Jeg bleika håret mitt, og plutselig snur jeg meg og så har Geisha en stor klatt bleiking på hodet .. så nå har hun rødt hår på toppen :ph34r: Enda jeg tørka av med en gang.. kraftige saker.

 

16 dvergpinschere er også færre enn på noen av de andre utstillingene vi har vært på, så dette tyder jo bra.. men har uansett 0 forhåpninger for Geisha...

Lenke til kommentar

Belgerene er litt rare i denne alderen, så det sier seg ikke selv at han blir best i rasen. Men det lov å håpe da :D Spørs også på hvordan dommeren liker Groenendael. Han er jo en stor og slank type, og ikke en kort og kompakt.hehe.

 

Det er en stor forskjell på pappa Orion og Diesel feks :p

or1.jpg

 

n750515373_3004639_7693.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Var biff og ris. To hermetikkbokser som står oppå hverandre med plast rundt. Var skitdyrt når det kom på markedet. Kosta 50 spenn eller noe, tenkte jeg skulle prøve det for det kosta bare en ti'er. Neste gang går jeg for fjorland :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Noen klarer bare ikke helt å skille mellom å gi en gang i blandt og dette med å f.eks gi store mengder sjokolade eller menneskemat som en vane til hunden.

Man har lest det er fy fy, og tar det nærmst som et nakkeskudd om bikja får i seg sjokolade eller tyggis. Ja det er på ingen måte bra for dem, men en liten smak i ny og ned har aldri tatt livet av noen ;)

Lenke til kommentar
Belgerene er litt rare i denne alderen, så det sier seg ikke selv at han blir best i rasen. Men det lov å håpe da :D Spørs også på hvordan dommeren liker Groenendael. Han er jo en stor og slank type, og ikke en kort og kompakt.hehe.

 

Det er en stor forskjell på pappa Orion og Diesel feks :p

or1.jpg

 

n750515373_3004639_7693.jpg

Lykke til! Blir du BIR så vil det si at du faktisk også tar CERTET også! Blir spennende å høre!

Lenke til kommentar
Jeg deler ISKREM med bikkjen min hele tiden. Han får av og til noe av sjokoladen som er rundt og.

 

Edit: Eneste gangen dyret har vært syk var en øyebetennelse for noen måneder siden. Han blir fire i år.

Bikkja vår er 15 år og har spise mye menneskemat opp gjennom årene. Han har ikke vært syk en eneste gang. ;)

Lenke til kommentar
Man dør ikke av å spise på macdonalds en gang.

Nei ingen dør.. men det er ikke all mat som er BRA for hunden fordi. Diesel får lett en chips, men ikke en hel meny.

 

Hva folk henger seg opp i.

En gang ga jeg Mona sjokolade med vilje, så den.

Slå den.. det har jeg også gjort gitt ;)

 

Jeg hadde hvertfall IKKE gitt hunden min noe han blir hyper av :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...