Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
raw_denim:

har du søkt opp ringorm ?

Ja og jeg får ingenting av det til og stemme

 

EDIT: Tok og så og kjente bedre etter og det var på en måte som myggstikk. En knappe ørliten hevelse ( som lett kjennes om jeg stryker fingra over.) Ringorm er utslett med røde ringer rundt og "tørr" hud i midten står det. men har det ikke blitt bedre til mandagen så får vetrinæren titte på det når jeg skal til kontroll med øra hennes den dagen. Står forsåvidt at blir det ikke bedre i løpet av 14 dager bør vetrinær kontaktes og behandlig settes i gang.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Tror ikke det er noe å bekymre seg over :)

Du kan feks smøre på fuciderm salve hvis det ikke blir bedre. Den brukes til utslett osv, og er kløestillende. Regner med at du må ha resept på den når jeg tenker meg om ;)

 

hehe- Blir nå litt bekymra når det er litt håravfall:p hun hadde forøvrig en liten hudinfeksjon på halsen og. MEn den barberte han bare bort pelsen rundt. ser bedre ut nå. øra er forøvrig mye bedre. fått fin farge og hun har sluttet og klødd. Ble dyrt men absolutt vært det. Godt og slippe og se lille jenta mi klø seg ihjel.

 

EDIT: hun ligger forøvrig ute i gresset med masse humler og skit flygende rundt henne så å si hele dagene når det er så varmt ute.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

bah. .Maia har blitt snål. Hun nekter og gjøre ifra seg når hun går i bånd. Må absolutt være løs:p Men vi får nå se hvem som greier og holde ut lengst da:p Vet ikke om noe annet og gjøre jeg. men vet at hun kan holde seg i flere dager om nødvendig:S Sta lita jente.

 

EDIT: Istedenfor å lage ny post så legger jeg det i denne:p

 

Her er Maia som sliter i varmen. Nesten 30 grader i skyggen:(

IMG_0342.jpg

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Herregud noe så nydelig elemar :love:

 

Bikkja mi sliter også i varmen, og da er det varmt! Hun er helt utslitt og anpusten etter fem minutter. Ikke det at det hindrer henne da :roll: Er som en duracell-kanin, bare varer og varer og varer :whistle: Passer på henne og går bare turer i skyggen, enten tidlig eller seint, men må jo ut og leke litt midt på dagen.

 

Hun har fått en ny ball som er umåtelig populær og hadde sikkert død lekende med den hvis jeg ikke begrensa hu :p (ja, den er like rosa som den ser ut)

fotball0406022.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...