Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Der har du vel et poeng. Heldigvis må jeg bare hanskes med Rita og ikke min tantes sønn eller min søsters datter..you get it.

 

Millie har lært seg å gå i trappen. Jeg lå og sov her om dagen, så hørte jeg noen rare lyder fra trappa. Og plutselig kjenner jeg en våt snute mot kinnet. Hun ville visst si god morgen til meg. Ble nesten litt sjokkert. Hun har jo aldri vist tegn til å ville prøve. Ikke hopper hun opp i sofaen heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter som regel imellom de mens jeg gir de mat . Uhell skjer though, spes når sambo mater de og glemmer å ta opp thea sin mat når hun ikke spiser opp..

 

Orker ikke torturere Geisha med å fore "for lite" med V&H. Det er mye mer "vomfyll" i tørrforet og dessuten ikke anbefalt å slanke hunder på V&H

 

 

Jeg håndforer mine hunder, med v& H, og passer bare på at den som ikke skal ha så mye bare får mindre biter. Dette fungerer bra med fem hunder. Det styrker lederskapet og en annen ting, man slipper å vaske matskåler. :thumbup:

Lenke til kommentar

Meg og Osald har ikke en grei sommer til nå... Han har fått eksem på ryggen som brant ut av all kontroll. Nå har vi hatt antibiotikakur, Fucidin kur o.s.v. Jeg hater når gutten min blir syk :cry:

 

 

Her er begynnelsen av helvetet den 25.05.08. Heldigvis virker det ikke som om han har det vondt, emn det ser forferdelig ut.

 

 

post-23461-1213351330_thumb.jpg

 

Og her er ryggen pr idag. Jeg er lei meg. Steller med gutten min så godt jeg kan. Jeg forstår ikke hvordan dette kunne skje fordi jeg alltid holder ham tørr og fin for og slippe eksem, men den kom allikevel gitt.

 

 

post-23461-1213351345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Åh, så trist! Det så ikke noe bra ut nei. Krysser fingrene her også!

Er det mye sånt i slekta hans?

 

Dessverre (for meg og ham) så er han den eneste som er så mye plaget med allergi og utslett o.s.v. Det virker ikke som han har det vondt fordi han oppfører seg som normalt, når jeg steller såret hans så reagerer han ikke i det hele tatt.

 

Jeg håper han blir bedre snart, jeg gråter litt når jeg tenker på det fordi jeg blir trist. Er så glad i gutten min :(

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
God bedring!

Så en eng bulldog igår på joggetur med eieren sin. Utrolig flott, men så ut som han hadde bittelitt lengre bein enn vanlig engelsk. Var ikke en OEB eller thyme.

 

 

Oswald også har lengre bein en de fleste buller, han har heller ikke pusteproblemer ei heller hofteproblemer men han har fått alt annet drit som "kompensasjon" for at han har vært heldig med kroppen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...