Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men da satser jeg på at oppdretter er såpass seriøs at du får kjøpe fri Ponni da. For da er det vel ikke aktuellt med å ha kull på henne alikevel ?

Hun er ikke på for. Det var bare en muntlig avtale vi hadde sammen for at jeg skulle få erfaring innen området. Har ikke vært aktuellt siden jeg begynte å finne ut ting i slekta og det var tull med stamtavle og registrering.

Lenke til kommentar

Får se hva jeg finner på. Har mine triks :!:

Jeg kan få den for 15 sek, eller 16 sek inkl frakt.

Vet ikke om hun skulle komme HIT med den, eller om det var i Oslo. Det går vel fly fra oslo direkte til stockholm, og ikke til Kr.

Dette er ei seriøs jente på min alder, ikke noe de har funnet i spania for å selge til desperate nordmenn :p

 

edit:

Jeg skal bli valpeformidler på heltid! :!:

Den lille Lhasa blangingen jeg 'annonserte' for noen innlegg siden blir i morgen hentet av min venninne.

Jeg har også tipset ei som ble lurt av en oppdretter i danmark om en Griffon. De er så kule :)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Etter mye undersøkning og samtaler med oppdrettere med lang fartstid har man funnet ut at min hund er bærer for så og si alt av sykdommer en kineser kan ha. Idag ble kullsøster diagnosert med patella luxasjon bare fem mnd gammel :( Blir redd for hunden min og fly forbanna. Har ikke ord. Viste det var mye tull med kinesere og dårlige avlsdyr, men dette hadde jeg ikke forventet.

Hvordan har dere funnet ut at din er bærer? Det må tas endel prøver for å være sikker på dette, og ikke bare anta at det er slik. Fra et kull med foreldre hvor begge er bærere blir 50% bærere, 25% blir syke og 25% blir friske ikkebærere. Dette bør du få testet.

Lenke til kommentar

ÆSJ jeg har ikke fått!!!

Håper det har kommet på frei, det gjorde det forje gang.

 

June sa det var fjorten Terv der?? mange. :O

vræl. jeg lurer på hvor mange det er i min rase *spent*.

 

edit:

Fem Groenendael påmeldt :)

Bruker som oftes å være mange flere Terv enn svarte.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...