Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i alle fall slik jeg måtte gjøre med Geisha. Kanskje litt enklere for meg siden jeg har henne på bord, så det blir enklere å korrigere. Vi jobbet mye med det. Først at hun ikke skulle sette seg ned, så at jeg skulle kunne bevege meg litt unna bordet.. så at hun skulle stå stille selv etter at jeg hadde gitt henne en godbit. Hun satte seg ned hver gang jeg rørte halen hennes, og dette måtte også jobbes med. Etterhvert kunne jeg løfte på henne og sette henne slik jeg vil, og nå godtar hun til og med at jeg flytter på ett og ett ben, uten at hun beveger noen av de andre :)

Lenke til kommentar

Så lenge han ikke biter folk regner jeg med at det går greit uansett :) Men kan være fint om han blir vant til det, så slipper dommeren å streve .

 

Yep, det er litt viktig at hun står sånn og sånn. Ikke slik og slik for å unngå at hun ser for lang ut osv osv. Blir spennende å se om hun oppfører seg fint i ringen. Gleder meg fremdeles veldig mye. Kommer sikkert ikke til å grue meg før dagen er der og vi er på vei tenker jeg :)

 

Hva er viktig å ha med på utstilling.. bortsett fra hundene og båndene ?

Lenke til kommentar

Han vegrer seg når fremmede skal borti, særlig når de kommer og er 'rett på sak'. :roll:

Jeg har en egen sekk til Diesel hvor jeg har alle papirer osv. Det er ganske kjekt. Så slipper jeg å stresse med å lete fram ting :) Jeg har med den.

I sommer stod det at vi skulle ta med vaksinasjonskort. Men vi ble ikke sjekket.

Vann og mat.

En liten klips, binders, sikkerhetsnål er kjekk å feste startnummer i ;)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Stamtavle bør vel også være med , kanskje?

 

Stoler kan være smart tenker jeg ja.. Og så må jeg huske veterinærattest på arret Geisha har på låret.. operasjonsarr ..

 

Her i gården er det heller ikke alltid så enkelt å ta bilder. Bildene blir jo penest om jeg setter meg ned (og gjerne også legger meg ned) , men da er det 2 som synes det er fryktelig gøy å leke og nusse (og helst sitte på ryggen/rompa ) :!:

 

Men med masse tålmodighet går det seg som regel til.. til slutt

Lenke til kommentar

R.I.P Marlon.

 

Hadde så lyst til å gå en siste tur med han. Husker hvor ivrig og glad han ble når jeg tok han med ut. Eller når jeg klødde han og ga han oppmerksomhet. Han pleide å småbite i sokkene mine og krafse i hodet mitt når han satt i vinduskarmen. En sjarmerende liten fyr. Hadde hadde så klart sine dårlige dager, men han var en fin hund. Kommer til å savne han.

 

Lagde denne minnesposten til ære for ham (siden du ikke gjør det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...