Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekk link Mushi!

Hvilken hastighet kjører de i? *har ikke på lyd*.

HAHA, hunden i hatthylla fikk seg en flygetur. Værste av alt er at jeg ofte ser hunder ligge baki der.

Min sitter i baksetet, og jeg har enda ikke kjøpt sele til han :roll: Selen er jo bedre enn ingenting dersom vi kræsjer i 90.

 

Man kjøper ikke en schæfer hvis det man egentlig vil ha er en chihuahua

Å jooda! Jeg later som min er det ;)

Skulle ha meg Chi, men så kom det en blodbølge og de fins i alle hus.

Så jeg får bare ta til takke med Diesel, liksom :roll:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke på rasevalg og er veldig fornøyd med valpen min. Men selv om man liker pizza, kan man jo ha lyst på hamburger også? Synes det blir litt for extremt hvis man må kjøpe seg helt lik hund som nummer to for å "bevise" at man er fornøyd med rasen sin. Holder med en naken hund.

 

EDIT: aner ikke. De snakker tysk.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nuff said. Lenge siden jeg har vært innom her, men det skyldes jo at vi har trent sykt mye i det siste. Nå har vi startet med parkour og det syns han er drit rått. Skal se om vi ikke ta ta film en dag også

 

Sier du det du? Jeg er aktiv utøver av parkour, holdt på i 2 år jeg :)

Synd at jeg skal skaffe meg en hund som har lite spenst...

Lenke til kommentar
Jeg angrer ikke på rasevalg og er veldig fornøyd med valpen min. Men selv om man liker pizza, kan man jo ha lyst på hamburger også? Synes det blir litt for extremt hvis man må kjøpe seg helt lik hund som nummer to for å "bevise" at man er fornøyd med rasen sin. Holder med en naken hund.

Skjønner ikke helt hva du mener men.. Det er vel ingen som beviser noe ved å kjøpe seg to like hunder?

Det beviser jo bare at de har falt for den rasen ;)

 

OT:

parkour er det slik klatre/hoppe oppetter vegger osv?

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Nuff said. Lenge siden jeg har vært innom her, men det skyldes jo at vi har trent sykt mye i det siste. Nå har vi startet med parkour og det syns han er drit rått. Skal se om vi ikke ta ta film en dag også

 

Sier du det du? Jeg er aktiv utøver av parkour, holdt på i 2 år jeg :)

Synd at jeg skal skaffe meg en hund som har lite spenst...

 

Kul sport.

 

Kåre er ikke med på det værste jeg driver med. Men han er hvertfall med ut. Jeg er ikke helt vill på min parkour, så jeg er sjelden (dvs aldri) oppe på hustak og slikt. Uansett løper han ved siden av og holder på med sitt. Han er jo raskere enn meg, og tar meg igjen om han må løpe omveier. Dessuten er det knallbra trening for det mentale også. Tvinger han til å søke veier hele tiden.

 

Så en hund med spenst er ikke nødvendigvis det du trenger selv om du driver med den sporten :)

 

 

Hvordan hund skal du ha?

Lenke til kommentar
Kjekk link Mushi!

Hvilken hastighet kjører de i? *har ikke på lyd*.

HAHA, hunden i hatthylla fikk seg en flygetur. Værste av alt er at jeg ofte ser hunder ligge baki der.

Min sitter i baksetet, og jeg har enda ikke kjøpt sele til han :roll: Selen er jo bedre enn ingenting dersom vi kræsjer i 90.

 

De kjører i alle fall i 50 km i timen på den med hattehylla. Eneste fyren sier er "EIN ENORMISCHE DEFORMATION!"

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se noe galt i å kjøpe seg en større hund som nr to hvis hund nr en er litt for liten? Eller omvendt. Men det synes tydligvis andre.

Ingenting galt i det ;)

har du en hund du syns er for liten/for stor har du valgt feil rase..

Jeg tenker ofte at min er gedigen og kunne ønske han var valp igjen når uventet han drar meg over ende, men hadde aldri i verden byttet han ut!

 

TyrantOfWinter:

Mastiff. En stor kjøttklump. kraftig. Fin :)

Diesel bare så på han, og snudde seg =ikke sjangs i havet!

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Ingenting galt i det ;)

har du en hund du syns er for liten/for stor har du valgt feil rase..

Jeg tenker ofte at min er gedigen og kunne ønske han var valp igjen når uventet han drar meg over ende, men hadde aldri i verden byttet han ut!

Jeg vil ikke si jeg har valgt feil rase. Det er gemyttet jeg går etter, størrelse kommer som nummer to. Da betyr det at øyvind også har valgt feil, siden kåre har blitt litt tung også da.

Er uenig i det.

Lenke til kommentar

Haha. Nå fikk jeg bilder inni hodet mitt.

*skvise om et insekt*.

 

Veldig rolig for å være bare to år. Tok det helt kuli og var ikke så opptatt av de andre hundene. Men så jo Mastiffen veldig rolig av natur og ikke den mest spretne.

Min derimot... hopphopphopp :roll:

 

Fin hund det der, men så ikke ut som en Engelsk Mastiff i det hele tatt :p

Vil ikke si at han ligner på en typisk engelsk mastiff nei.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Er hysterisk morsom denne tråden. Alle skal liksom forsvare hunden sin og rasevalget hele tiden. Mye "smådissing" fra enkelte brukere. En bruker kan feks si en enkelt setning som hun VET gjelder en av de som er her, og så er greien i gang. Sier en bruker at hun liker korthårede hunder så har hun plutselig fornærmet alle med store hunder, rart nok. Vil seriøst aldri bli helt klok på hundefolk tror jeg. Er som mødre som forsvarer ungene sine, hehe.

 

Men on topic: Masse flotte bilder her. Mange flinke fotografer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...