Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Solkrem er faktisk viktig på mange hunder. Spesielt hannhundene. Jeg smører inn ballene på min, da de i utgangspunktet er rimelig rosa. Har med solkrem på lengre turer da han er en bader....

 

Nuff said. Lenge siden jeg har vært innom her, men det skyldes jo at vi har trent sykt mye i det siste. Nå har vi startet med parkour og det syns han er drit rått. Skal se om vi ikke ta ta film en dag også

 

Noen bilder av Kåre:

2427816877_c4445cae4b.jpg

 

2427817035_2a6df0486f.jpg

 

2428630146_e15464d961.jpg

 

2427817321_94bee7e152.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner dere å komme i sommerform snart? Er snart bikini-sesong veit du ;)

Blir det en liten til på deg i år og har du noen i tankene?

 

 

 

EDIT: Noen som har forslag til solkrem-merke? Må jo smøre inn hele bikkja, hun er jo ute i sola hele dagen. Har hatt på henne en kjole jeg fikk av en eller annen og solkrem med faktor 12 (eneste jeg hadde) idag, og hun har blitt mer solbrent enn igår. Prøver å ha henne i skyggen, men er ikke lett når jeg står ute halve dagen og skrubber huset.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Begynner dere å komme i sommerform snart? Er snart bikini-sesong veit du ;)

Blir det en liten til på deg i år og har du noen i tankene?

 

 

 

EDIT: Noen som har forslag til solkrem-merke? Må jo smøre inn hele bikkja, hun er jo ute i sola hele dagen. Har hatt på henne en kjole jeg fikk av en eller annen og solkrem med faktor 12 (eneste jeg hadde) idag, og hun har blitt mer solbrent enn igår. Prøver å ha henne i skyggen, men er ikke lett når jeg står ute halve dagen og skrubber huset.

Du kan jo lage en tynn dress til henne som hun kan bruke noen timer om dagen så huden hennes beskyttes , særlig når sola tar som værst!

Lenke til kommentar

Tror det blir litt for avansert å lage med bein å hele pakka, men tenker jeg får titte litt på nett og se hva jeg finner. Er jo meldt unormalt varmt i sommer, og jeg har en hund som leter etter solflekker på gulvet for å ligge der å steke seg. Hun holder seg til hun nesten sprekker når vi er ute så hun kan ligge extra lenge i sola :wee:

Lenke til kommentar

Hun har det på seg :) Men blir jo solbrent på rumpa da.

 

Dette må være noe :p Kommer i rosa og lilla også hehe. Da blir hun ikke solbrent og kan være trygdesnylter hver dag!

 

 

høst-475131b.jpg

 

 

 

EDIT: Denne her passer vel litt bedre. Er turdress og ikke joggedress.

 

 

pga-op207-camo-zoom-aa.jpg

 

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Zarros: Intet ville glede meg mer :)

 

On Topic:

 

Kåre er 52 kg nå, han er ikke så veldig høy at det gjør noe. Noe brei over kassa er han, og har ekstremt trykk i det han driver med. Dog har han noe elendig spenst, spesielt vertikalt. Sliter og med at han ikke har spesielt bra luktesans også. Bortsett fra det er han imponerende. Solid trykk og gjennomføringsevne, og på tug of war har han ekstremt power.

 

Endelig er sommern her slik at vi kan kjøre på med svømmetreningen igjen. Svømming er som kjent noe av den beste treningen hunder kan drive med :)

Lenke til kommentar
Hun har det på seg :) Men blir jo solbrent på rumpa da.

 

Dette må være noe :p Kommer i rosa og lilla også hehe. Da blir hun ikke solbrent og kan være trygdesnylter hver dag!

 

 

høst-475131b.jpg

 

 

EDIT: Denne her passer vel litt bedre. Er turdress og ikke joggedress.

 

 

pga-op207-camo-zoom-aa.jpg

Latterlige klær. :p

Kamuflasjeklær til hund? De fleste kler da på hunden ting som skal få den til å synes _bedre_ i skogen... :roll:

 

Nei, jeg ville foretrukket en heftig solfaktor.

 

:!: trodde det var bikkja i den siste linken jeg... Tror jeg også skal lime inn bilder av meg selv -halvnaken ;)

Forsiktig nå. Det er nettopp det han prøver å oppnå.

 

:p

Lenke til kommentar

Denne Mastiffen på bildet over veide vel 15 kg mer enn Kåre. Hund over 50 kg blir for stort for meg. hehe.

Møtte en Grand D. her om dagen. fyyy flate. Største hunden jeg sett :wow:

 

Merkelig hva man kan få til med litt godbiter egentlig :)

Diesel oppførte seg fint i dag. Hørte etter og gikk bra når vi trente til utstillingen.

Uten godbiter så vil han helst leve sin egen verden :roll: Men for all del, han er bare 14 mnd og jeg kan ikke forvente at han skal sitte på plass å se på andre hunder som om de var luft.

Lenke til kommentar
:!: trodde det var bikkja i den siste linken jeg... Tror jeg også skal lime inn bilder av meg selv -halvnaken ;)

Forsiktig nå. Det er nettopp det han prøver å oppnå.

 

:p

Jeg vet;)

Må ha en unnskyldning til å legge inn lettkledde *sepåmegstrikeapose*bilder av meg selv.

 

ups.

dobbel. skulle egentlig lime den inn i den over. pytt pytt

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Problemet til hunder som passerer 50 kg er at bruksområdene begynner å bli begrenset. Kåre ligger helt i grenseland, og vekta hans merkes på spensten. Den suger

 

Bortsett fra vakthold aner jeg ikke hva man skal bruke hunder som er sykt store til. For min del var jeg innom store raser før jeg valgte, men valgte de bort nettopp fordi de ikke passet min livsstil. Var medlem i Norsk Bullmastiff Klubb, men rasen utgikk pga vekta....

 

Dog må det allikevel være en minstevekt for å ha benevnelsen hund her i huset :p

Lenke til kommentar

Det lønner seg å tenke nøye gjennom rasevalg før man velger. Ikke bare kjøpe en hund for å prøve hvordan det er. Liker jeg store hunder? neeei, prøver en liten en denne gangen.. nei, var ikke særlig det heller.. kanskje en mellomstor da...?

 

FIIINA.jpg

 

Jeg har dvergpinscheren i mitt hjerte, men så brukte jeg lang tid på å finne rasen for meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...