Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel mamma reiste til oslo i går og hentet et stykk farao hund tispe på 9 uker og jeg var på besøk i dag for og se på det nye medlemet i flokken(har 2 han hunder fra før) hun heter Isis og virker veldig leken når hun er våken, men hun tok en liten blund når jeg var der og hun sov så tungt og søtt..

 

Slenger med 3 bilder jeg tok med mobilen, så ikke noe bra kvalitet. Satser på og ta med digital kameraet når jeg skal ned der igjen til uka ;)

 

Photo-0123.jpg

Her sover hun i buret hun har tatt over. Med teppe med lukten fra mor og søsken.

 

Photo-0124.jpg

Her har hun akkurat våknet og tok en liten tur ut i hagen så hun fikk gjøre sitt.

 

Photo-0125.jpg

 

Og her driver hun å løper under sengen og fram igjen et par ganger...

 

Jeg syntes hun er utrolig søt, men ikke helt sånn hundetype jeg vil ha..

Lenke til kommentar

Gleder meg til den blir mer vant til folk og hundene som allerede er der, de har ikke hatt noen ordentlig leke kamerat siden grand danoisen vår døde :( men den nye valpen er utrolig leken, men ikke en villbass noe som mamma var veldig glad for..

 

Så nå er jobben og få den stueren, og er ganske glad jeg ikke bor der da :p vært med på den 5 ganger før, utrolig kjipt og våkne på natten og gå ut i gangen å tråkke på en våt flekk :w00t:

Lenke til kommentar

Vi har to Berner Sennenhunder og en Engelsk Springer spaniel.

Jeg synes igrunn de er litt offer for min mors relativt strenge "oppdragelse", ettersom de er blitt ganske så passive. Bernerene i det minste. De gjør riktignok det en ber dem om, og de går løs hele dagen ute uten å springe sin vei. Flotte hunder å ta med på tur er de også, det liker de godt. Men de har dårlig fantasi når det gjelder å finne på ting selv, da ligger de heller bare å sover. De blir stilt ut på hundeutstillinger, og hvertfall den ene gjør det ganske så bra (mestvinnende berner-tispe i fjor mener jeg.)

 

 

miriamogmathea.jpg

 

Ok ikke det beste bildet, men jeg har ikke annet her (disse hundene er vant til å posere for kamera, ettersom min mor stadig skal prøve å være med på forsiden av klubbmagasinet osv.) :roll:

Lenke til kommentar

 

 

 

Måtte avlive han pga old age i fjor sommer.

Han hadde plager vi ikke kunne fikse, og vi ville ikke at han skulle ha det vondt.

 

Han het Iso, og var en Novia Scotia Duck Tolling Retriver, populært kalt toller:P

 

Nuh har man lyst på ny hund, og tenker på shar pei eller fransk bulldog :)

 

Uansett, detta var egentlig bare for å få posta bilde av nydelige vovsen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...