Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. :)

Her er ett bilde av vårt nye jaktlagsmedlem. Han er 3mnd gammel nå. Har prøvd å ta masse bilder av ham, men når kameraet begynner å klikke så blir han helt vill og vil leke.. så dette er ett av noen få bilder jeg har fått av ham som er nogenlunde bra.

*bilde*

8929583[/snapback]

 

Næh så søt! Elghund? hehe, oppførselen minner meg om min :p dog nå er hun veldig glad i å posere :D

Lenke til kommentar
Støt-halsbånd? Slik at hvis den drar i båndet får den støt?

8930723[/snapback]

Den var mer fjernkontroll-styrt. Slik at visst hunden ikke oppfører seg, trykker eieren på en knapp, og hunden får støt.

8930818[/snapback]

huff, nå skal jeg la vere å overreagere men jeg er totalt imot de greiene, så vi skulle ha stappa ett bånd rundt eieren og støte i hytt og pine om han ikke gjorde som vi ville.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Verdens styggeste hunder er som oftest blandingshunder eller hunder med høy innavlsprosent av rasen Chinese Crested, bedre kjent som kinesisk nakenhund, og med tanke på at bl.a. Sam, som var den forrige verdensmesteren hadde en sykdom som gjorde at han så slik ut, PRA, som førte til at han ble blind m.m., så syntes jeg at veldig mange av dem burde vært avlivet. Andre av dem, som bare er reddet fra så kalte "puppy mills", valpefabrikker, der de parrer og driter i om foreldredyra er friske, eller om innalvsprosenten blir for høy osv. har faktisk eiere som er ekstremt glad i dem, men som er PR-kåte og derfor melder dem på "styggeste hund"-konkurransen.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de lider, det er jo ikke noe smertefullt ved å gå på bakbeina når de er trent til det fra fødselen av. Det er bare det at jeg syns ikke det er rett å holde en hund som ikke kan bevege seg stort sett som en normal hund i live. Jeg syns også det er feil å f. eks amputere to bein og sette den halvdelen av kroppen i rullestol :)

Lenke til kommentar

Så lenge hunden har det bra, ser jeg da overhodet ingen grunn til å avlive den. Men i tilfeller hvor man ser at de sannsynligvis ikke kommer til å få det bra, er nok det beste å avlive dem ved fødselen.

 

------------

 

Side 100! :w00t:

 

:fun:

 

Edit: Side 101... :ermm:

Edit 2: Neiii! Jeg fikk ikke innlegg på side 100! :cry:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...