Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huffda. Kanskje ikke så lett å finne et nytt hjem til henne med den bakgrunnen heller. Jeg har ikke plass til hund. Hvis ikke skulle jeg gjerne kommet og hilst på henne.

9006651[/snapback]

Hvis man ikke har plass, eller mulighet til hund der man bor; gjør som meg, kjøp deg hus! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hunden var sikkert lykkelig over å få dra på den plastkrokodillen.

 

Nei til kostymer og ufunksjonelle klær på dyr!

9039415[/snapback]

Er jo greit å ta på dem morsomme ting for å ta morsomme bilder (som dette :p) så lenge de ikke gjør motstand, men å la dem gå rundt med det er bare teit.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Sørgelige greier...

 

Er vel deilig å kunne slappe av igjen.

Frister det til gjentakelse?

9045132[/snapback]

 

Visst har det vært mye arbeid og veldig slitsom, men det har vært masse kos også!

 

Jeg skal ha ett valpekull igjen ja, uten tvil. Da skal jeg tinge av en av tispevalpene til meg selv også! Dessuten skal jeg sørge for å ta meg ferie de siste 4 ukene av valpenes liv, for det er plent umulig og helt umenneskelig å skulle ha 100% stilling samtidig som man skal ta seg av valpene når de er fra 4 uker og oppover. Kan hende jeg er sytete og sliten nå, og det er garantert folk som klarer begge deler samtidig, men jeg skal være ærlig å innrømme at det ikke kommer til å gå. Jeg har vært heldig å ha gooood hjelp av mora mi som har tatt seg av valpene mens jeg har jobbet og tatt kjøretimer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...