Gå til innhold

TG06: I morgen er dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Gathering er da ikke noe LAN-party. Et dataparty...

5903358[/snapback]

Hva er forskjellen?

5903648[/snapback]

Quoter en tidligere post her:

LAN-parties: arrangementer i ulike størrelser hvor fokus er ganske enkelt å spille og kopiere.

Dataparty: blanding av ulike verdener, har gjerne scene og ulike events der - fokuserer på både kreativitet og spilling og forsøker å oppfordre til mangfold.

Lenke til kommentar

"Rundt 5500 datainteresserte personer, forholdsvis ungdom, fra inn- og utland vil fylle opp Hamar under den fem dager lange nerdefesten."

 

Hva menes med "forholdsvis ungdom". Forholdsvis brukes sammen med adjektiv, og ungdom er ikke et adjektiv :)

 

Ellers vil jeg gjerne paa TG, men det er vanskelig grunnet geografisk plassering for oeyeblikket. Regner med jeg drar neste aar.

 

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Nei, "forholdsvis ungdommer" betyr at dei som kjem er nesten/så godt som/omtrent ungdom :p

 

"Fortrinnsvis ungdom" hadde vert bedre i samanhengen.

5903958[/snapback]

*gjemme seg bak stolen*

 

Flott at vi har masse oppegående folk her på forumet! :) Takk, det er rettet.

Lenke til kommentar
Æsj, dette blir første gang på 7 år at jeg ikke er der.  Samboeren venter barn hvert øyeblikk så jeg kan lissom ikke dra opp dit i tilfelle fødselen brått skulle starte. Jeg får heller ta det igjen ved en senere annledning. God tur til alle dere som skal :)

5902492[/snapback]

 

hmm, hvorfor får det der meg til å tenke på nyeste nummer av pondus?

 

gratulerer på forskudd ;)

Lenke til kommentar
I morgen begynner et av verdens største LAN-party i Vikingskipet på Hamar. Vi vil være tilstede og bringe daglige rapporter i tillegg til noen overraskelser.

 

Les mer

5902244[/snapback]

 

 

Haha, Tg folka kommer til å flippe i vinkler... det er jo ikke et "Lan party"

Aner ikke hvor mange som har blir kicka fra irc kannalen pågrunna det :p

Lenke til kommentar
Hva menes med "forholdsvis ungdom". Forholdsvis brukes sammen med adjektiv, og ungdom er ikke et adjektiv
Trudde ikke dette var et fora for Noregs Mållaug.. Og hva betyr disse ordene: paa, oeyeblikket og aar..?? Er det en ku som har sparka deg i hue?

 

Enig i at "forholdsvis ungdom" er syntax error, men hva faen.

 

Jeg skal ihvertfall ikke på TG.. i påsken skal jeg slå av pc'en, ta meg en øl og sette på kjerringa. TG blir aldri hva det en gang var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...