Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, snakka med inntakskontoret tidligere i stad, og hun sa at det var en mulighet for at jeg kom inn, men det siste inntaket var ferdig 7 august så skal ringe dem da. Hun sa også at skolen bare hadde satt opp en klasse for studiespesialisering i år. HVA SLAGS IDIOT SKOLE I EN LITEN BY SOM OGSÅ TAR ELEVER FRA NABOKOMMUNEN SETTER OPP EN KLASSE PÅ STUDIESPESIALISERING! FUCK!

Lenke til kommentar

Utvekslingsstudent.com

Hovedsiden er lansert!

 

Da var jeg tilbake fra ferie, og fikk nå tiden til å gjøre ferdig de siste småtingene som manglet før vi kunne lansere hovedsiden til Utvekslingsstudent.com. Det har nå gått godt over ett og et halvt år siden jeg lanserte planene mine her på Diskusjon.no, og den 4. april åpnet vi vårt eget forum, som per nå har tatt i mot nesten 50 medlemmer, og i underkant av 1000 innlegg er skrevet. Nå er altså hovedsiden lansert, og vi håper du liker den. Du vil nok legge merke til at endel mangler enda, men vi jobber med saken, og nytt innhold vil komme på løpende bånd utover sommeren og høsten.

 

Velkommen skal du være til

http://www.utvekslingsstudent.com/

Lenke til kommentar

Finfin jobb Martin.

 

Jeg trives allerede godt på forumet! Mange hyggelige folk der!

 

Edit: Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort forumlinken mere synlig! :)

Takk takk :) Forumlinken vil bli med synlig. Jeg hadde helt glemt å linke til forumet, så måtte hive inn en link litt raskt. Skal mekke ny i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...